تجربه کنونی کارکنان صنعت آب و برق ناشی از فعالیت‌های دوران جنگ تحمیلی است

تجربه کنونی کارکنان صنعت آب و برق ناشی از فعالیت‌های دوران جنگ تحمیلی است

"رضا انجم شعاع" در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) با اشاره به اینکه در نمایش دستاوردهای وزارت نیرو در این نمایشگاه سعی شده تا بخشی از فعالیت‌ها و حضور همکاران این وزارتخانه در طول هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود، اظهار کرد: عملکرد این وزارتخانه در بخش‌‎های مهندسی و رزمی قابل توجه است، چرا که در عملیات‌های مهندسی جنگ و تامین برق بیمارستان‌های نظامی نقش بسزایی داشته و همین باعث شده تا حدود 530 شهید تقدیم نظام و انقلاب کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: غرفه‌های برق، آب و فاضلاب در این نمایشگاه حضور فعالی داشته و از این طریق دستاورد‌های وزارت نیرو در دوران جنگ و همچنین دوران کنونی به نمایش گذاشته شده است.
انجم شعاع با اشاره به شرایط دشوار کشور در ایام شیوع کرونا و همچنین وجود تحریم‌های گسترده، اظهار کرد: کارکنان وزارت نیرو توانستند در وضعیت سخت جنگ تحمیلی با ابتکار، نوآوری و خلاقیت، خدمات بسیار خوبی ارائه کنند و این شرایط سخت همکاران را آماده و با تجربه‌تر کرده تا بتوانند خدمات‌رسانی خود را در طول دوران تحریم نیز که کشور در شرایط سختی قرار دارد، ادامه دهند.
بنا بر این گزارش، معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو در ادامه این بازدید، از کتاب "تاریخ شفاهی دفاع مقدس وزارت نیرو" رونمایی کرد.
این گزارش می‌‌افزاید، نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت در چهلمین سالگرد گرامیداشت حماسه دفاع مقدس با عنوان "اقتدار40" و با شعار محوری "ما قوی هستیم" در باغ موزه دفاع مقدس از دوم تا یازدهم مهر برپا خواهد بود.
در این نمایشگاه که با مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌های لشکری و کشوری و با هدف تبیین نقش و عملکرد هر یک از این نهادها در دوران شکوهمند 8 سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن برگزار شده است؛ وزارت نیرو در دو بخش ارائه عملکرد هشت سال دفاع مقدس و ارائه خدمت و دستاورد در 16 غرفه حضوری فعال دارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات