ورودی های سطح منطقه دو تا سه کیلومتر شهری ساماندهی شده است

ورودی های سطح منطقه دو تا سه کیلومتر شهری ساماندهی شده است

شهردار منطقه دو شهر ارومیه گفت: ورودی های سطح منطقه  تا سه کیلومتر شهری ساماندهی شده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهرداد سلامتی با اشاره به ساماندهی ورودی های سطح شهر ارومیه از نظر عملیات عمرانی بیان کرد: ورودی های سطح شهر از جمله از طرف جاده سلماس ،سرو و جاده شهید کلانتری که از نظر منظر ورودی شهر در اولویت های ساماندهی  بود ساماندهی شد.
وی افزود:  ساماندهی ورودی های سطح منطقه دو شامل پیاده روسازی جاده شهید کلانتری تا روستای توپراق قلعه،  تعریض جاده چی چست تا محل زندان در قالب جداره سازی و پیاده رو سازی، عملیات عمرانی در جاده سرو، آسفالت رویه جاده انهر و تعریض جاده سلماس انجام شده و همچنان  در این طرح های ساماندهی، محل هایی که نیاز به تسطیح و عملیات عمرانی دارند در حال اجرا است.
شهردار منطقه دو شهر ارومیه گفت:  ورودی های سطح منطقه تا سه کیلومتر شهری در قالب تعریض، پیاده رو سازی  و ایجاد جلوه بصری زیبا با توسعه فضای سبز و طرح های مبلمان شهری ساماندهی شده است .
وی شهر ارومیه را یکی از مهمترین مقاصد گردشگران عنوان کرد و گفت: در این راستا تلاش می کنیم با جدیت و سرعت تمام عملیات عمرانی و زیباسازی ورودی های مهم در سطح منطقه 2 را کاملا پوشش داده تا رسالت شهرداری در حوزه زیباسازی مناظر شهری به ویژه  ورودی های مهم شهر تحقق پیدا کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات