رودپارک، ظرفیتی بلااستفاده بود که به خوبی شناسایی  ...

رودپارک، ظرفیتی بلااستفاده بود که به خوبی شناسایی ...

رودپارک، ظرفیتی بلااستفاده بود که به خوبی شناسایی شد/ مشهد به چنین پروژه‌ای نیاز داشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمسعود ریاضی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث رودپارک با بیان اینکه این پروژه به نماد همکاری بین مردم و مسئولین تبدیل خواهد شد، اظهارکرد: خیلی زودتر از اینها می‌توانستیم شاهد این اتفاق میمون و مبارک باشیم چراکه ظرفیت عظیمی در این نقطه وجود دارد که سال‌ها بلااستفاده بوده است.

ریاضی در ادامه گفت: صرفنظر از مشکلات موجود در سر راه پروژه، مشهد به چنین فضایی نیاز داشت؛ بسیار خرسندیم که این نیاز از سمت مسؤلین شناخته شده و پس از حل مسائل و مشکلات، امروز شاهد عملیات اجرایی آن هستیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه پروژه رودپارک به مراتب سودمندتر از پارک ملت خواهد بود، تصریح کرد: رودپارک، پروژه‌ای خطی است و لذا نحوه تعامل مردم با این مجموعه بیشتر است.

ریاضی از سهولت دسترسی شهروندان به رودپارک گفت و افزود: در بحث پارکینگ پروژه دقت جدی باید مبذول شود تا برای عموم شهروندان قابل استفاده و بهره‌برداری باشد.

وی در پایان گفت: بدون شک با افتتاح این پروژه، پارک بسیار فاخر و شایسته‌ای برای زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی خواهیم داشت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات