کاری که با نیت الهی باشد، همیشه پیروز و  ...

کاری که با نیت الهی باشد، همیشه پیروز و ...

کاری که با نیت الهی باشد، همیشه پیروز و موفقیت‌آمیز است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، امیر سرتیپ منوچهر کهتری، فرمانده گردان 153 قوچان در عملیات شکست حصر آبادان که به مناسبت 5 مهرماه، سالروز این عملیات سرافرازانه در یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد حضور پیدا کرده بود، اظهارکرد: بر همه ماست که برای همه کارهایمان از امام خمینی(ع) درس بگیریم؛ ایشان هر قدمی برمی‌داشت با نیت الهی و برای خدا بود، پس همیشه پیروز می‌شد.

وی با بیان اینکه تمام مردم ایران به ایشان ارادت داشتند و ثمره آن انقلابی شد که تمام حکومت‌های ظالم از آن ناراحتند، گفت: این نظام و انقلاب با نیت پاک شکل گرفته برهمین اساس پابرجا خواهد بود و از تمامی گزندها مصون است.

امیر کهتری در ادامه به بیان خاطراتی از عملیات شکست حصر آبادان پرداخت و تصریح کرد: تنها راه نفوذ دشمن به آبادان، بهمن‌شیر بود و برهمین اساس، نیروهای خود را در این نقطه مستقر کردیم؛ آبادان چنان اهمیتی داشت که اگر بنا به اذعان منافقین، اگر اشغال می‌شد، حکومت ایران ساقط شده بود.

وی افزود: نیت همه رزمندگان در جنگ تحمیلی الهی بود و کاری که برای خدا انجام شود، حق تعالی حافظ ماست؛ همین بود که در جنگ تحمیلی، ایران توانست در مقابل بیش از 40 کشور دنیا مقاومت کند و به پیروزی برسد. آن هم در شرایطی که حتی مهمات ما سهمیه‌ای بود و نیروهای عراقی با امکانات بینهایت حمله می‌کردند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات