آسفالت‌ریزی بیش از ۱۱ هزار تنی در جنوب غرب تبریز

آسفالت‌ریزی بیش از ۱۱ هزار تنی در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی به تشریح عملکرد منطقه در حوزه آسفالت ریزی و اصلاح و اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود کیفیت آسفالت معابر در نیمه نخست سال پرداخت.

وی در این خصوص اظهار داشت: از ابتدای سال جاری با مساعد شدن شرایط جوی چندین اکیپ از سوی دو معاونت خدمات شهری و اجرایی و معاونت فنی عمرانی منطقه عملیات آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری معابر اصلی و فرعی و محلات را در دستور کار خود قرار دادند.

سلیمی در ادامه سخنان خود گفت: طی شش ماه نخست سال جاری بیش از دو هزار ۱۸۳ تن توسط اکیپ های معاونت خدمات و ۹ هزار و ۲۰۰ تن آسفالت توسط اکیپ های معاونت عمرانی در سطح معابر صرف شده است.

وی در این میان یادآور شد: جنوب غرب تبریز یکی از مبادی ورودی شهر بوده و از سوی دیگر معابر اصلی آن شاهد ترافیک نسبتا سنگین به صورت شبانه روزی بوده و خودروهای سنگین و نیمه سنگین در این منطقه صنعتی تردد می کنند که این مهم نیازمند توجه و رسیدگی به شرایط و کیفیت آسفالت به صورت مستمر  است.

سلیمی با این حال ارائه خدمات محله ای و توجه به آسایش اهالی منطقه را از دغدغه های مدیریت شهری این منطقه عنوان کرد و افزود: در عملیات آسفالت ریزی و ارتقای کیفیت آسفالت محلات از منظر مدیران شهری به دور نمانده و در این راستا یکی از اقدامات اساسی که طی شش ماه گذشته در محلات صورت گرفت آسفالت اساسی بسیاری از کوچه های اصلی و فرعی بود و در برخی موارد با نیاز سنجی های صورت گرفته در قالب لکه گیری مشکلات معابر اصلاح شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات