کاروان فرستادگان رضا(ع) به ایستگاه آخر رسیدند

کاروان فرستادگان رضا(ع) به ایستگاه آخر رسیدند

کاروان فرستادگان رضا(ع) به ایستگاه آخر رسیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی با اشاره به اجرای ویژه برنامه «کاروان فرستادگان رضا(ع)» اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس این رویداد فرهنگی با هدف تداعی روزهای جنگ و اعزام رزمندگان به جبهه‌های جنگ با حضور هنرمندان هنرهای نمایشی و به همت فرهنگسرای شهید قاسم سلیمانی اجرا شد.
وی افزود: طی این مراسم یک دستگاه اتوبوس تزئین شده، جیب فرماندهی و ماشین صوت همراه با هنرمندان به ایفای نقش رزمندگان آن دوران مقدس، پرداختند و با اجرای سرود، نواهای انقلابی و اجرای نمایش در نقاط پرتردد شهر، سعی در زنده نگه داشتن یاد آن ایام داشتند.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به محتوای نمایش‌های اجرا شده توسط هنرمندان در خیابان های عنوان شده، تصریح کرد: معرفی شهید کاوه و یادآوری رشادت‌های این بزرگمرد آزاده از محورهای اصلی اجرای این نمایش‌های خیابانی بود. این نمایش‌ها به مدت ۱۵ دقیقه اجرا و با استقبال عموم مردم در محلات مواجه شد.
یوسفی خاطرنشان کرد: این برنامه به مدت پنج روز از تاریخ دوم مهرماه آغاز و تا هفتم این ماه که آخرین روز از هفته دفاع مقدس است، ادامه داشت. این کاروان از ساعت ۱۶ عصر کار خود را آغاز و تا ساعت ۱۹:۳۰ شب به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر می‌پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات