تجلیل از آتش نشانان در کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر رشت

تجلیل از آتش نشانان در کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر رشت


125 رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- ظهر روز گذشته 7 مهر 99 با دعوت کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رییس سازمان آتش نشانی، معاونین و افسران ارشد بهمراه تنی چند از آتش نشانان در شورای اسلامی شهر حضور یافتند .

گفتنی است: این دعوت به بهانه 7 مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی بود تا ضمن تجلیل از آتش نشانان اعضای محترم شورا دغدغه آتش نشانان را از نزدیک بشنوند .

شایان ذکر است: در ابتدا شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی توضیحات اجمالی از عملکرد سازمان آتش نشانی، دغدغه ها و کمبودها، امکانات موجود و ... را عنوان داشت .

در ادامه افسران ارشد این سازمان که بعنوان روسای 14 ایستگاه آتش نشانی و به نمایندگی از آتش نشانان شهر حضور داشتند به بیان وضعیت و شرایط موجود، خواسته‌های آتش نشانان و برخی پیشنهادات راهبردی پرداختند .

همین گزارش حاکی است: در ادامه با توجه به مطرح شدن برخی مشکلات و دغدغه ها که در بسیاری موارد پیگیری هایی نیز صورت گرفته بابک رمضانی بعنوان معاون خدمات شهری شورای اسلامی که در جریان پیگیری ها بوده به ارایه توضیحات پرداختند .

این جلسه و دیدار که در ادامه با تجلیل از آتش نشانان پایان یافت با حضور اسماعیل حاجی پور، بهراد ذاکری، فاطمه شیرزاد، فرهام زاهد ، محمد حسن علی پور و امیر حسین علوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت بود .


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات