مردم فريب تبليغات دروغ با خريد زمين هاي مجاور حريم خطوط برق را نخورند

مردم فريب تبليغات دروغ با خريد زمين هاي مجاور حريم خطوط برق را نخورند

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي يزد، نشست هماهنگي مباحث و موضوعات مرتبط با خطوط انتقال و فوق توزيع برق با حضور مدير دفتر حقوقي  اين شركت  و معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كل استان يزد برگزار شد.

در ابتداي اين نشست حميد زارع مدير دفتر حقوقي و رسيدگي به شكايات اين شركت ضمن قدرداني از همكاري و تعامل مناسب دادگستري كل استان يزد، اقدامات انجام شده در رابطه با پرونده هاي سرقت و دستگيري سارقان و تاثير تعامل موثر دستگاه قضايي استان با دستگاه هاي خدمات رسان را مطرح كرد.
وي همچنين بي توجهي برخي از اشخاص به رعايت حريم خطوط برق را از مشكلات مهم دفتر حقوقي و رسيدگي به شكايات برق منطقه اي يزد دانست و در رابطه با بي توجهي به ساخت و ساز هاي غير قانوني و بدون مجوز در حريم شبكه هاي برق كه نهايتا با اخذ دستور دادستاني منجر به قلع و قمع ساختمان هاي احداث شده مي گردد، توضيحاتي ارائه داد.
زارع همچنين در پايان سخنان خود خواستار افزايش تعامل و همكاري معاونت پيشگيري از وقوع جرم دادگستري در راستاي تامين برق مطمئن مردم و حفظ و پايداري شبكه هاي برق استان شد.
محمدحسين رحيم زاده معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كل استان نيز ضمن قدرداني از اقدامات مناسب و خلاقانه شركت برق منطقه اي يزد در راستاي تشكيل تيم پايش حريم و استفاده از نيرو هاي بسيج و حراست و همچنين راه اندازي سامانه استعلام حريم، اظهار داشت: بهترين روش براي پيشگيري، آگاه سازي مردم و شفاف سازي قوانين و ضوابط صنعت برق براي مردم و نهاد هاي مرتبط بوده و اين امر موجب ايجاد روندي بازدارنده از اقدامات غيرقانوني و تجاوز به حريم خواهد بود.
در ادامه اين نشست رضا سامعي رئيس گروه حقوقي شركت نيز با اشاره به ارائه اطلاعات بي پايه و اساس توسط برخي از مشاوران املاك براي معامله زمين هاي موجود در حريم شبكه هاي انتقال و فوق توزيع، افزود: متاسفانه خريداران با فريب بعضي از بنگاه هاي املاك و خريد زمين هاي مجاور حريم خطوط، متحمل زيان هاي مالي و حقوقي بسياري مي شوند.
شايان ذكر است، اين نشست با توجه به رويكرد جديد شركت برق منطقه اي يزد مبني بر پيش بيني مسائل مورد ابتلا و پيشگيري از بروز مشكلات حقوقي احتمالي در محل دادگستري كل استان برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات