طرح‌های خدماتی و عمرانی محله نظام‌پزشکی بررسی شد

طرح‌های خدماتی و عمرانی محله نظام‌پزشکی بررسی شد

به گزارش شهریار، فریدون بابایی‌اقدم و کریم صادق‌زاده، آخرین وضعیت برنامه‌های خدماتی و عمرانی منطقه ۴ را بررسی و طرح‌های در دست‌اقدام را در ارتقای رفاه و آسایش عمومی این محله، موثر و کارگشا توصیف کردند.

صادق‌زاده، در این جلسه محله نظام‌پزشکی را از بخش‌های متراکم غرب شهر خواند و گفت: این محله، به رغم اینکه مدت زیادی از زمان سکونت‌پذیری آن نمی‌گذرد، کیفی‌سازی خدمات تا حدود زیادی در این منطقه ثبات داشته است.

وی در عین حال، اضافه کرد: البته مشکلاتی هنوز در این محدوده به چشم می‌خورد که با توجه به زمان‌بندی بودجه، انتظار می‌رود این مشکلات در قالب متمم بودجه پیگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر، بر ضرورت تعامل بخش‌های مختلف اجرایی تاکید و خاطرنشان کرد: قسمتی از مشکلات این محله مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان است و باید در قالب مطالبه جدی، از سوی این دستگاه‌ها رفع شود.

صادق‌زاده، با بیان اینکه شورای اسلامی شهر، یک نهاد مردمی است، تاکید کرد که آسایش و رفاه مردم، هدف عالی نظارت‌های شورا است.

فریدون بابایی‌اقدم عضو کمیسیون معماری و شهرسازی نیز در این جلسه، با اشاره به طرح‌های مسیرگشایی در حوزه منطقه ۴ گفت: علی رغم رکود سال‌های اخیر، تنها منطقه‌ای که در استمرار مسیرگشایی‌ها فعال بوده، منطقه ۴ است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اهالی باید پیگیری و مرتفع شود، افزود: اقدامات عمرانی و خدماتی، باید در راستای نیاز شهروندان و در راستای تحصیل رضایت عمومی باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات