احداث پارک سفیر امید با ۶۰ درصد پیشرفت ادامه دارد

احداث پارک سفیر امید با ۶۰ درصد پیشرفت ادامه دارد

به گزارش شهریار، داوود طالب نژاد شهردار منطقه ۳، از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات های عمرانی در احداث پارک سفیر امید خبر داد و گفت: پارک ۱۰ هزار مترمربعی سفیر امید در شهرک طالقانی با جدیت تمام توسط چند اکیپ در حال احداث است.

طالب نژاد احداث پارک های محله ای را از اهم فعالیت های شهرداری منطقه برشمرده و افزود: این پارک محله ای در داخل منطقه مسکونی شهرک طالقانی برای استفاده اهالی ساکن در این نقطه و سایر شهروندان احداث می شود.

وی در خصوص عملیات های عمرانی به اتمام تقریبی قسمت اعظم عملیات خاکبرداری اشاره کرد و گفت: به خاطر وجود شیب در محل پارک، حجم خاکبرداری ها و احداث دیوارهای سنگی برای کنترل شیب، سهم قابل توجهی از عملیات های عمرانی احداث پارک را به خود اختصاص داده است.

شهردار منطقه از سایر عملیات های عمرانی اجرا شده در این پارک به اجرای دیوار سنگی در ضلع شمالی، شرقی و غربی پارک اشاره نمود و ادامه داد : در این پارک دو زمین خاص، یکی برای ورزش در ابعاد ۲۴ در ۳۰ متر و دیگری زمین برای بازی کودکان احداث می شود.

وی افزود : برای احداث این دو زمین و رفع اختلاف شیب نیز مجبورا دور زمین ها دیوار سنگی اجرا کردیم.

در مورد کفسازی نیز شهردار اظهار داشت : در ضلع های جنوبی و شرقی تقریبا عملیات کفسازی رو به اتمام بوده و در حال حاضر عملیات زیرسازی برای آماده سازی جهت کفسازی ضلع غربی انجام می گیرد.

طالب نژاد از امکانات دیگر پارک مسیر دوچرخه سواری را نام برده و گفت : دور زمین ورزشی نیز یرای مسیر دوچرخه اختصاص یافته است که در این خصوص نیز عملیات های خاکبرداری و پی کنی آن انجام گرفته و در حال حاضر جدول کشی می شود.

شهردار از استقرار ۳ مخزن ۲۰ هزار لیتری برای ذخیره آب خام برای آبیاری پارک خبر داد و گفت : اتاقک های مخازن نیز با بلوک های سیمانی در حال اجرا می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات