احداث بازارچه‌های محلی در کاهش ترافیک مرکز شهر موثر است

احداث بازارچه‌های محلی در کاهش ترافیک مرکز شهر موثر است

به گزارش شهریار، اکبر امجدی در بازدید از بازارچه در حال احداث پاسداران افزود: آماده هرگونه همکاری با سازمان میادین برای رفاه هر چه بیشتر شهروندان و ارایه خدمات هر چه مطلوب تر با هدف کاستن از وقت و هزینه شهروندان هستیم.

امجدی  ضمن قدردانی از مدیرعامل و عوامل سازمان در خصوص احداث این بازاچه با اشاره به اهمیت فرایند مثبت این بازارچه گفت: امیدواریم با راه اندازی این مجموعه شهروندان و بهره برداران بتوانند از این مکان متنعم شوند و رونق اقتصادی شکل گیرد.

وی بیان کرد: آماده هرگونه همکاری با سازمان برای رفاه هر چه بیشتر شهروندان و ارایه خدمات هر چه مطلوب تر با هدف کاستن از وقت و هزینه شهروندان در مراجعه به نقاط مرکزی شهر و حذف سفرهای درون شهری و کاهش ترافیک شهری، جهت تامین مایحتاج عمومی و کالای اساسی خانوار، در خصوص ساماندهی مشاغل شهری است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری  تبریز در این بازدید با تاکید بر روند احداث این مجموعه در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان کرد: نکته حائز اهمیت این است که شهرداری های مناطق در ساماندهی مشاغل شهری دخیل هستند و با معرفی زمین هایی با کاربری مناسب می توانند ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری کنند.

ابراهیم محمدی حفظ کرامت شهروندان و تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های سازمان دانست و گفت: رضایت شهروندان موتور محرکه این سازمان است و هر چقدر سطح رضایتمندی شهروندان از خدمات این سازمان افزایش یابد، انگیزه و نشاط بیشتری در پرسنل برای عملکرد بهتر ایجاد می‌شود.

وی در خصوص احداث بازارچه پاسداران گفت: این بازارچه در منطقه ای از شهر واقع شده که در حوالی آن محل عرضه مایحتاج عمومی وجود ندارد و اقلامی که در آن عرضه خواهد شد بخش عمده ای از نیاز ساکنان را برطرف می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات