بهره برداری از سامانه و نرم افزار موبایلی سازمان مدیریت پسماند شهرداری

بهره برداری از سامانه و نرم افزار موبایلی سازمان مدیریت پسماند شهرداری

به گزارش  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، علی‌اصغر اباذری سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مرکز مازندران ، به طرح تفکیک زباله از مبدا و نقش موثر سازمان مدیریت پسماند شهرداری در این طرح اشاره کرده و گفت: شیوه فرهنگ‌سازی و همکاری شهروندان در این زمینه قابل توجه بوده و پس از تفکیک زباله‌های قابل بازیافت، می‌توانند پسماند را به ایستگاه های سطح شهر تحویل داده و از امتیازات تعریف‌شده شهروندی برخوردار شوند.

وی افزود: به‌منظور الکترونیکی‌سازی این فرایند و به‌کارگیری ظرفیت‌های بومی حوزه فناوری اطلاعات در این بخش، سازمان فاوا درنظر دارد سامانه و نرم‌افزار موبایلی را در آینده نزدیک به بهره‌برداری برساند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری ادامه داد: شهروندان می‌توانند با نصب این نرم‌افزار موبایلی یا ورود به سامانه، اقدامات لازم برای تحویل پسماند به ایستگاه های تعریف شده را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند و طبق آیتم‌های مشخص شده از امتیازات شهروندی برخوردار شوند.

اباذری گفت: با استفاده از این امتیاز یا اعتبار کیف پول الکترونیکی شهروندی، شهروندان می‌توانند در زمینه‌های مرتبط و دلخواه، این اعتبار را هزینه کنند. با این روش هم کمک قابل توجهی در پیگیری ارائه خدمات شهری خواهد شد و همچنین اقدام شایسته ای برای حفظ محیط زیست می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، شهروندان به‌راحتی می‌توانند از طریق این سامانه، با تحویل پسماند قابل بازیافت بر اعتبار کیف پول شهروندی‌‌اش بیفزاید.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری تأکید کرد: در گذشته نیز این نرم‌افزار در سطح شهر ساری با به‌کارگیری ظرفیت‌های بیرونی قابل استفاده بود که با نظر شهردار ساری مبنی بر لزوم بومی‌سازی خدمات، تا روزهای آینده این سامانه و نرم‌افزار موبایلی با تلاش کارشناسان سازمان فاوا به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات