کمک حدود 20 میلیارد تومانی شورای شهر برای تسهیل  ...

کمک حدود 20 میلیارد تومانی شورای شهر برای تسهیل ...

کمک حدود 20 میلیارد تومانی شورای شهر برای تسهیل تردد معلولان در شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی، به مناسبت ۳۰ سپتامبر، روز جهانی ناشنوایان در کانون ناشنوایان استان خراسان رضوی حضور پیدا کرد و این روز را گرامی داشت.

وی در این دیدار با بیان اینکه کانون ناشنوایان از زمان تاسیس تاکنون زحمات بسیاری برای جامعه هدف خود کشیده و بخشی از بار مسئولیتی نهادهای مرتبط از جمله دولت را عهده‌دار شده است، اظهارکرد: شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود تاکنون سعی داشته در برنامه ریزی ها به همه شهروندان توجه نماید و برهمین اساس، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود، جامعه معلولین را هم مدنظر داشته‌ایم.

وی افزود: عمده این حمایت‌ها در حوزه حمل‌ونقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسیرانی بوده چراکه بخشی از جامعه معلولین از یارانه پرداختی شهرداری در این حوزه بی‌بهره بوده و سعی کردیم این یارانه را به نحو دیگری پرداخت کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با اشاره به مصوبه شورای شهر در بحث تسهیل تردد و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای خاص و استثنایی، گفت: ویژه در مورد بخش‌های دیگر جامعه معلولین هم ماهانه 60 سفر رایگان درنظر گرفته‌ایم؛ در مجموع با این دو مصوبه، شورای شهر 20 میلیاردتومان در سال 99 برای حمل‌ونقل عمومی معلولان مصوب کرده است.

گندمی با بیان اینکه شورای پنجم با مصوبات حمایتی مذکور و تخصیص اعتبار 20 میلیاردی بخشی از وظایف و تکالیف قانونی خود را اجرایی کرده و اگر در گذشته محقق نمی‌شده، جزو ضعف‌های گذشته بوده است، افزود: بسته‌های کمک معیشیتی که برای کانون ناشنوایان در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شد، حداقل کمکی بود که انجام دادیم؛ در بحث ساخت مجموعه ویژه کانون ناشنوایان هم در حد وسع و توان، کمک خواهیم کرد تاهرچه سریعتر پروژه تکمیل شود و ارائه خدمات تسهیل یابد.

وی در پایان گفت: شورای پنجم و مدیریت شهری در این دوره همچنان از هیج کمکی دریغ نخواهد کرد تا کاستی‌های گذشته را جبران کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات