تماس بیش از 4 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در شهریور ماه
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع چهار هزار و 149 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 911 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش، دو هزار و 238 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماند ها بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات