تولید ۱۰۰ هزار تن آسفالت در کارخانه‌های سازمان عمران شهرداری تبریز

تولید ۱۰۰ هزار تن آسفالت در کارخانه‌های سازمان عمران شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، بابک شریفی گفت: تا زمانیکه  فصل کاری و شرایط جوی مساعد باشد تا آخر سال پروژه های آسفالت ریزی همچنان با شرایط جوی مساعد و استاندارد انجام خواهد گرفت و به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد.

شریفی با اشاره به تولید ۱۰۰ هزار تن آسفالت در شش ماهه اول  سال جاری در کارخانه های سازمان عمران گفت: علیرغم تنگناهای اقتصادی، تمام تلاش مجموعه شهرداری تبریز و سازمان عمران بر این است که با استفاده حداکثری از فصل عمرانی بتوانیم برنامه های پیش روی را با سرعت و کیفیت بالا جلو ببریم.

وی ادامه داد: از این مقدار ۳۳ هزار تن آسفالت ریزی اساسی از طریق سازمان عمران تبریز در نقاط مختلف شهر با انجام تراش، زیرسازی، تسطیح و رگلاژ  نزدیک به ۵۰ هزار تن زیر نظر معاونت های فنی مناطق  که با تحویل در محل کارخانه آسفالت به پیمانکاران مناطق دهگانه تحویل و نزدیک به ۱۷ هزار تن نیز جهت اجرای لکه گیری روزانه و چاله زدائی در معابر اصلی و فرعی به کار گاه های امانی مناطق در محل کارخانه تحویل داده شده است.

شریفی گفت: تمام تلاش مجموعه بزرگ شهرداری تبریز ارائه خدمت شایسته به همشهریان عزیز و بهبود شرایط اسفالت شهر در نقاط مختلف آن است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:  بدیهی است اصلاح زیرسازی ها قبل از آسفالت ریزی زمان برو هزینه بر است، انجام عملیات راهسازی در داخل شهر مشکلات خاص خود را دارد که قابل قیاس با صرف اجرای رو کش آسفالت بر روی خرابی های موجود نیست و از بابت زمان بر بودن این نوع اجرا مراتب عذر خواهی خود را اعلام می دارم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات