صدور بیش از 58 هزار متر مربع پروانه ساختمانی در منطقه دو

صدور بیش از 58 هزار متر مربع پروانه ساختمانی در منطقه دو


▫️احمدشاه بالایی با اشاره به عملکرد حوزه شهرسازی طی 6 ماه نخست سال جاری  بیان کرد:58 هزار و 41 متر مربع پروانه ساختمانی طی این مدت صادر شده است که جمع کل سوابق صادر شده در این منطقه به 2690 مورد می‌رسد.

▫️وی تصریح کرد: موارد صادر شده شامل 62 مورد تفکیک اراضی، 111 مورد گواهی صدور، 176مورد پروانه ساختمانی ،55 مورد تمدید پروانه،53 مورد اصلاح پروانه،10مورد مجوزو سه مورد اخطار بوده است.

▫️مدیر منطقه دو شهرداری کاشان با اشاره به اینکه 2 هزار و 220 مورد د مفاصا طی این مدت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت کاهش مراجعات مردمی و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان شهرداری، عوارض صدور پروانه ساخت و ساز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بر اساس تعرفه سال 98 محاسبه گردید تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه و فراغ خاطر امور خود را پیگیری نمایند.

▫️شاه بالایی تصریح کرد:در حال حاضر نیزبا توجه به فرصت و شرایط ایجاد شده جهت املاک واقع در فاز دو ناجی آباد، تمامی ساکنین در محدوده مذکور می‌توانند با مراجعه به شهرداری منطقه دونسبت به تعیین تکلیف ملک خود و اخذ مفاصا حساب اقدام نمایند.

▫️وی در پایان ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان در اجرای پروژه های شهری تصریح کرد: تلاش‌های معاونت شهرسازی و کارکنان این منطقه در حوزه شهرسازی و خدمت رسانی به مردم فهیم و دارالمومنین کاشان فراموش نشدنی است وبدون تعامل و همکاری شهروندان رسیدن به این مهم امکان پذیر نبوده و قدرمسلم همکاری و همراهی وهمدلی شهروندان با شهرداری در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های پیش رو باعث توسعه و تعالی شهردر همه زمینه‌ها خواهد گردید.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات