جمع‌آوری بیش از 3750 تن زباله در منطقه چهار

جمع‌آوری بیش از 3750 تن زباله در منطقه چهار


▫️سید عباس ناصری‌زاده گفت: برای جمع‌آوری این میزان زباله، حدود 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

▫️وی در ادامه به فعالیت های معاونت خدمات شهری منطقه اشاره کرد و افزود: تنظیف و رفت و روب و نگهداری معابر منطقه در 6 ماه گذشته، 227 میلیون مترمربع(با احتساب تعداد نوبت‌های انجام و تجمیع مساحت‌های آن) است که هزینه انجام این عملیات در سال گذشته بیش از 28 میلیارد ریال بوده است.

▫️معاون خدمات شهری منطقه چهار شهرداری کاشان ضمن تشکر از همراهی شهروندان افزود:  در سال‌های اخیر با توجه به بحث آموزش و فرهنگسازی که با مدیریت معاونت خدمات شهری و روابط عمومی منطقه صورت گرفته است باعث کاهش درصد زباله روز به شب از حدودا 10 درصد به زیر 6 درصد شده که این روند نیاز به همکاری شهروندان و فعالیت بیشتر شهرداری و پیمانکار جهت فرهنگ‌سازی، آموزش و ترغیب شهروندان به این امر را دارد.

▫️ناصری‌زاده، همچنین یادآور شد: میزان خاک و ضایعات شهری بارگیری شده در سطح منطقه در 6 ماه گذشته بیش از800  تن است که این عملیات هم با هزینه‌ای بالغ بر هفتصد و پنجاه میلیون ریال انجام گرفته است.
ناصری‌زاده در ادامه از اجرای طرح زیست بانو در ناحیه فاز یک ناجی آباد در ماه آینده خبر داد و افزود: این طرح با هدف ارتباط بیشتر شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و در راستای رفع معضلات محلات اجرا خواهد گردید.

▫️وی خاطرنشان کرد: اجرای تبصره 14 و بند 20، حفرچاه های جذبی، لایروبی چاه، اخطار و پرکردن گودال‌های رها شده و همچنین پاکسازی رودخانه‌ها از دیگر فعالیت‌های نواحی و معاونت خدمات شهری منطقه بوده است.

▫️به گفته وی، شست‌وشو، رفت و روب، جمع‌آوری زباله و ضایعات شهری در سطح منطقه 4 توسط 70 کارگر خدماتی، سه دستگاه پرس زباله، سه دستگاه نیسان و یک ماشین واترجت و یک ماشین جاروب مکانیزه انجام می‌گردد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات