26000متر مربع از معابر خاکی در6 ماهه سال جاری آسفالت شدند/ آسفالت معابر، بیشترین دغدغه شهروندان ساکن در منطقه

26000متر مربع از معابر خاکی در6 ماهه سال جاری آسفالت شدند/ آسفالت معابر، بیشترین دغدغه شهروندان ساکن در منطقه

شهردار منطقه  3 شهر ارومیه انجام عملیات ساخت کانال، جدول گذاری و آسفالت معابر خاکی  را از اولویت های منطقه طی سال جاری عنوان کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، جواد حقیقی در گفت و گو با واحد خبر اداره اطلاع رسانی شهرداری ارومیه آسفالت معابر خاکی و مرمت آسفالت را یکی از رویکردهای شهرداری منطقه در سال جاری دانست و بیان کرد:  شهرداری سطح منطقه برای رفاه حال شهروندان،  نهضت آسفالت معابر را از ابتدای سال جاری آغاز کرده است.
وی با اشاره به آسفالت  26000متر مربع از معابر خاکی سطح منطقه، اظهار  کرد:  26000متر مربع از معابر خاکی از جمله در منشعبات شهرک والدین شاهد، محوطه مساکن مهر طرزیلو و کوچه نو سازی تمایل آسفالت شده است .
حقیقی با بیان این که از ابتدای سال جاری ، 20650 از معابر لگه گیری و مرمت  شده است،  گفت:  طی  این مدت در  4000 متر مربع از معابر شن ریزی و  96700  مترمربع مربع آسفالت رویه انجام شده است .
وی با بیان این که عملیات مرمت و آسفالت معابر در سطح منطقه تداوم دارد، عنوان کرد:  عملیات آسفالت معابر خاکی با هدف زیبا سازی چهره شهری و  روان سازی تردد وسایل نقلیه  و ایجاد رفاه و آسایش شهروندی تا آغاز بارش ها تداوم دارد .
شهردار منطقه  3 شهر ارومیه با اشاره به شیوع ویروس کرونا، بیان کرد:  کارکنان و نیروهای تلاشگر منطقه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای اجرای پروژه های عمرانی در سطح منطقه تلاش می کنند .
وی بیشترین دغدغه شهروندان ساکن در منطقه سه شهری را انجام پروژه های عمرانی به ویژه آسفالت عنوان کرد و گفت: امید است با انجام پروژه های عمرانی به ویژه آسفالت در سطح منطقه رضایت شهروندان را رقم بزنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات