893 حلقه چاه غیر مجاز از ابتدای سال جاری مسدود شده است

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: در شش ماه ابتدایی سال جاری 893 حلقه چاه مسدود شده که20 حلقه چاه عمیق بوده و 16 میلیون مترمکعب از میزان برداشت غیر مجاز صرفه جویی شده است این در حالی ست که هدف سالانه برای ستاد هزار حلقه چاه و هدف استانی در طرح همیاران آب دو هزار حلقه چاه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، محمد علی نعمت نژاد در جلسه ویدئوکنفرانس شورای مدیران امور آب شهرستان‌ها که با حضور مدیرعامل این شرکت و معاونان حفاظت و بهره‌برداری برگزار شد، اظهارکرد: در این جلسه ارزیابی عملکرد، کارت اهداف و برنامه‌های حوزه حفاظت و بهره‌برداری در سال 99 مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه یک هزار و 179دستگاه از مودم‌ها و 732 دستگاه تابلو از کنتورهای هوشمند به‌روز رسانی شده اند، افزود: بر اساس گزارش مدیران امور آّب شهرستان‌ها در شش ماه ابتدایی سال  99 تعداد 9 هزار و 401 حلقه چاه غیرمجاز بازدید و از اضافه برداشت 674 حلقه چاه غیر مجاز به میزان 127 میلیون متر مکعب جلوگیری شده است.

نعمت نژاد افزود: در شش ماه ابتدایی سال جاری 893 حلقه چاه مسدود شده  که20 حلقه چاه عمیق بوده و 16 میلیون مترمکعب از میزان برداشت غیر مجاز صرفه جویی شده است که هدف ستاد هزار حلقه چاه و هدف استانی در طرح همیاران دو هزار حلقه چاه بوده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه رودخانه‌ها در شش ماهه اول سال 99 با هدف گذاری 130 کیلومتر تا این لحظه به طول 176 کیلومتر لایروبی صورت گرفته است، اذعان کرد: هدف‌گذاری در حوزه آزاد سازی حریم بستر رودخانه ها 230 هکتار بوده است که تا کنون 259 هکتار از بستر رودخانه‌ها رفع تصرف شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات