افتتاح فاز اول محور عرفان تا پایان سال

افتتاح فاز اول محور عرفان تا پایان سال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، جواد بهادری تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه های معاونت اجرای خیابان غذا در خیابان مشکین فام در مراحل نهایی اجرا قرار دارد. وی همچنین از قصد معاونت شهرسازی و معماری برای وصل این خیابان با یک زیرگذر عابر پیاده به خیابان ارم خبرداد.
بهادری از اجرای پردیس سینمایی جوان در کوزه گری به عنوان دیگر پروژه های در دست اقدام این حوزه یاد کرد و گفت: باغ ایرانی با ۱۰ هکتار وسعت پیاد راه شهید رادفر و پیاده راه شهید رمضانی در باغات قصرالدشت و افتتاح فاز یک آن تا پایان امسال، اصلاح و ساماندهی پیاده راه چمران، ساخت باغ کودکان در خیابان شهید رمضانی، اجرای محور پهلوان نوروزی در میدان احسان و ساماندهی اطراف آرامگاه سعدی از جمله پروژه‌های معاونت شهرسازی و معماری است که در مراحل اجرایی قرار دارد.
وی باغ موزه هنر در اطراف چمران جنوبی را از دیگر پروژه های مد نظر معاونت شهرسازی برشمرد و افزود این پروژه ۱۷ هکتار وسعت دارد که در کمتر از ۵ درصد به امور فرهنگی اختصاص می‌یابد اما البته هدف اصلی احیای این باغ است.
معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز از اجرای طرح مجموعه زندیه یا همان میدان توپخانه به عنوان دیگر پروژه این حوزه یاد کرد که امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و ادامه داد احیای باغ ملی به عنوان باغ موزه موسیقی از دیگر پروژه‌های شهرداری است که در حال اجرا است و در کنار آن تا پایان همین هفته نیز شاهد افتتاح پارک بانوان در چمران جنوبی خواهیم بود.
بهادری با اشاره به فراخوان ساخت پل زندگی شیراز بر فراز بلوار چمران گفت: یکی دیگر از طرح های مهم معاونت شهرسازی و معماری اجرای رصدخانه شهری است. وی با تاکید بر اینکه اجرای رصدخانه کاری نو در شهر شیراز است بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه آغاز و در ماه‌های آینده تمامی اطلاعات از این طریق رصد و جمع‌آوری خواهد شد.
وی اظهار کرد: با اجرایی شدن طرح بازآفرینی ۱۳ هکتار از بافت تاریخی و فرهنگی شهر شیراز و نیز برخی اقدامات در راستای تحقق شهر دوستدار کودک از دیگر اقدامات حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات