شناسایی رانندگان غیرفعال خطوط روستایی ناوگان تاکسیرانی آغاز شد

شناسایی رانندگان غیرفعال خطوط روستایی ناوگان تاکسیرانی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به شکایت های واصله مردمی در خطوط تاکسیرانی محور الموت (کورانه، شینقر، میانبر، رشتقون و رزجرد) مبنی بر کمبود تاکسی، فعالیت خودروهای غیرمجاز و عدم رعایت نرخ مصوب کرایه، شناسایی رانندگان غیرفعال در این خط تاکسیرانی آغاز شد.

وی ادامه داد: علاوه بر خطوط تاکسیرانی روستاهای محور الموت، شناسایی رانندگان غیرفعال دیگر خطوط روستایی ناوگان تاکسیرانی قزوین که صرفاً جهت برخورداری از مزایای تاکسی مانند: سوخت، بسته های حمایتی لاستیک و قطعات یدکی و بیمه به فعالیت بر روی تاکسی روی آورده اند در دستور کار سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: پس از شناسایی رانندگان غیرفعال و غیرمجاز خطوط روستایی، با این گونه تاکسیرانان به طور قانونی برخورد خواهد شد، به گونه ای که یا مجوز آنان ابطال خواهد شد و یا این که باید نسبت به تمدید و تعیین تکلیف مجوز خود اقدام نمایند.

عرشیان یادآور شد: تمام رانندگان تاکسی مکلف به الصاق برچسب نرخ کرایه در سمت راست شیشه جلوی تاکسی هستند و شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با شماره 137 و یا سامانه ارتباطات مردمی تاکسیرانی (سامت) به شماره 33848 تماس حاصل نمایند.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات