با تخصیص اعتبارات ملی پیشرفت احداث مخزن 10هزار مترمکعبی فومن سرعت می یابد

با تخصیص اعتبارات ملی پیشرفت احداث مخزن 10هزار مترمکعبی فومن سرعت می یابد


در دیدار مدیرعامل آبفای گیلان با نماینده مردم فومن و شفت مطرح شد:

با تخصیص اعتبارات ملی پیشرفت احداث مخزن 10هزار مترمکعبی فومن سرعت می یابد

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، نماینده مردم فومن و شفت با حضور در آبفای گیلان، پیگیر مشکلات حوزه آبرسانی به این شهرستان شد.

در این دیدار سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اینکه با پیگیری های انجام شده آغاز عملیات اجرایی سایت بدآب به مرحله برگزاری مناقصه رسیده، اظهار داشت: آبفای گیلان مراحل انجام مناقصه را پیگیری می نماید و انتظار است با عنایت نماینده محترم، مشکلات موجود در حوزه وزارت جهادکشاورزی نیز مرتفع شود.

وی در ادامه در مورد عملیات اجرایی مخزن 10هزارمترمکعبی فومن افزود: عملیات اجرایی این پروژه 85درصدپیشرفت فیزیکی دارد که 4.8کیلومترخط رفت و برگشت آن به خلیل سرا ، ماکلوان نیز باقیمانده که امیدواریم با تخصیص اعتبارات ملی و انجام مراحل ایجاد توازن مخزن 10هزار فومن و خط رفت و برگشت، بزرودی شاهد بهربرداری از این پروژه باشیم.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه وضعیت آبرسانی به روستای چوب تراشان شهرستان شفت توسط معاونت بهره برداری این شرکت مورد بررسی قرار خواهد گرفت تاکید کرد: امیدواریم با پیگیری های خوبی که از سوی نماینده محترم شهرهای فومن و شفت در حال انجام است، بزودی مشکل این روستا مرتفع شود و در عین حال افزایش اعتبارات شهرستان فومن از سازمان برنامه و بودجه از محل رفع مشکلات مناطق محروم را شاهد باشیم.

در ادامه بهروزی زاد نماینده مردم شریف شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، خواستار تسریع در اتمام پروژه های در دست اجرا شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات