تداوم فعالیت فرهنگسراهای منطقه ۶ به صورت مجازی

تداوم فعالیت فرهنگسراهای منطقه ۶ به صورت مجازی

به گزارش شهریار، با آغاز پیک سوم شیوع ویروس کرونا، کارگاه ها و برنامه های آموزشی منطقه ۶ به صورت مجازی به فعالیت خود ادامه می دهند.

با همه‌گیری ویروس کرونا و عدم امکان ارائه خدمات گسترده فرهنگی و آموزشی به شهروندان در فضای حقیقی، واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۶ به منظور تداوم آموزش‌های خود اقدام به اجرای طرح «جشنواره خدمت»   نموده که در این طرح بیش‌از ۳۰ عنوان آموزشی، فرهنگی، هنری، مهارت آموزی، قرآنی و معارف اسلامی، شهروندی و کتابخوانی، سلامت و بهداشت، مشاوره روانشناسی، نشاط اجتماعی و اوقات فراغت تعریف شده است، که در هفت ماهه سالجاری به بیش از ۲۰هزار نفر خدمات آموزشی ارائه شده است، که زیرساخت‌های لازم برای این آموزش‌ها بصورت مجازی و آنلاین فراهم شده‌است.

شهروندان می توانند برای آگاهی از جزئیات عناوین آموزشی و نیز نام‌نویسی در این دوره‌ها به آدرس @ peykefarnhange۶ مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۲۸۶۶۷۷۰۵ تماس حاصل نمایند.

کارگاه تولید ماسک بهداشتی پارک بانوان رضوان به همت مربیان و پرسنل واحد فرهنگی اجتماعی منطقه روزانه با تولید بیش از ۱۵۰۰ عدد ماسک در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا از روزهای آغازین فعالیت می نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات