تشکیل جلسه مدیریت بحران شهرستان خلخال برای مقابله با خطرات...

به دنبال برگزاری هفتمین جلسه مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای اردبیل، عصر امروز سیزدهم مهرماه به درخواست اداره منابع آب شهرستان خلخال جلسه مدیریت بحران این شهرستان برای مقابله با خطرات احتمالی وقوع سیلاب تشکیل یافت.

این جلسه بنا بر اعلام اخطاریه سطح نارنجی سازمان هواشناسی در راستای آمادگی در برابر بارشهای چند روز آتی و احتمال بروز سیلاب در محل شهرداری خلخال برگزار گردید.

این جلسه که با حضور دبیر مدیریت بحران فرمانداری، شهرداری خلخال روسای ادارات منابع آب، راهداری، برق، هلال احمر، آب و  فاضلاب، سپاه و تعدادی از دهیاران روستاها برگزار شد، بر آمادگی تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان و تهیه امکانات لازم از قبیل ماشین آلات سنگین تاکید شد.

همچنین در ادامه این جلسه مقرر شد شهرداری خلخال، راهداری، هلال احمر و سایر ادارات خدمات رسان با کلیه تجهیزات و نیروی انسانی آماده باشند.

تاکید بر بازگشایی تعدادی از دهانه پلها، رفع تصرف برخی از مسیلهای در معرض خطر، اعلام هشدار به مردم در معرض سیل احتمالی برای عدم چرا و اتراق در حاشیه رودخانه ها برخی دیگر از مصوبات این جلسه بود .

مدیر منابع آب خلخال در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از پیش بینی های بارش در منطقه و انجام لایروبی در حدود 4 کیلومتر از رودخانه ها از ابتدای سال تاکنون و بازگشایی و آزادسازی نقاط حادثه خیز، از سایر ادارات خواست تا همکاری لازم در مواقع سیلابی را داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات