امداد رساني به یک هزار و 833 حادثه طي شش ماهه نخست سال جاري

امداد رساني به یک هزار و 833 حادثه طي شش ماهه نخست سال جاري

به گزارش  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداري ساري ،علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری مرکز استان، از امدادرسانی آتش نشانان به یک هزار و 833 حادثه طی شش ماهه نخست سالجاري خبر داد.

وي گفت: آتش نشانان در یک هزار و 39 مورد آتش سوزی و 794 مورد حادثه در شش ماهه نخست سال جاری عملیات امداد و نجات انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به کاهش 8 در صدی حریق و حوادث 6 ماهه امسال در مقایسه با سال گذشته،تصريح كرد: خوشبختانه 334 نفر از هموطنان طی عملیات آتش نشانان نجات يافتند.

وی با اشاره به اینکه بعضاً خسارت هاي ناشي از حوادث غیر قابل جبران است، بيان كرد: متاسفانه در اثر حوادث شش ماهه نخست امسال ، 140 نفر مصدوم و 5 نفر نيز جان باختند.

وي به امداد رساني و خدمات آتش نشاني ساری فراتر از محدوده شهري اشاره كرد و افزود: طي اين مدت 142 عمليات در حومه شهري و 337 مورد عملیات در محدوده روستایی و خارج از محدوده شهر انجام شده است .

دومیرکلایی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی آتش نشانان ساری ، تصریح کرد: طی اين مدت ، از یک هزار و 241  واحد مسكوني ، 127 واحد تجاري و 197 واحد از ادارات، مدارس، کارگاه ها و کارخانجات در نقاط مختلف شهر ساري بازديد ايمني بعمل آمد.

وی به صدور 58 گواهي حريق و حادثه اشاره و صدور 74 گزارش بررسي علت وقوع حوادث، به درخواست ادارات بيمه ، مراجع قضايي و شهروندان حادثه ديده را از ديگر اقدامات بخش پيشگيري و كارشناسي سازمان طي اين مدت برشمرد.

دومیرکلایی از همه شهروندان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردي در کمترین زمان ممکن با شماره گيري ۱۲۵، آدرس دقيق و نوع حادثه را اعلام نمايند و همچنین می توانند در ساعات اداری به صورت حضوری مراجعه و یا با تماس با شماره 33260140 از خدمات رایگان مشاوره در زمینه ایمنی بهره مند گردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات