آیین تودیع و معارفه سرپرست دفتر گزینش و مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران آبفا شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در جلسه‌ای که با حضور منصور شوندی، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مدیر هسته گزینش شرکت مهندسی آبفا کشور، بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آبفا شیراز برگزار شد فرزاد کرمی به‌عنوان نماینده هسته و سرپرست دفتر گزینش و نیز مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران، راهیان نور و دبیر ستاد عتبات عالیات شرکت آب و فاضلاب شیراز منصوب شد

مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مدیر هسته گزینش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  با اشاره به جایگاه رفیع و ارزشمندی ایثارگران در صنعت تأکید کرد و گفت: باید با بسیج تمام امکانات و برنامه‌ریزی مشخص، مشکلات و نیازهای آنان شناسایی و برای رفع آن اقدام شود.

منصور شوندی، دفاع از جایگاه ایثارگران در جامعه اسلامی به‌عنوان الگو و اسوه‌های رفتاری، واجب و ضروری است و در حقیقت تکریم ایثارگران تکریم تمام ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب است.
این مقام مسئول بر اهمیت جایگاه هسته گزینش تأکید کرد و اظهار داشت: توجه به‌گزینش امری ضروری است و باید در اعمال این نقش توجه خاص شود.

بهمن بهروزی، مدیرعامل آبفا شیراز نیز در بخشی از سخنان خود ضمن برشمردن اقدامات آبفا شیراز برای گذر از فصل گرم در تابستان سال جاری گفت: با افزایش متوسط سالانه ۲۵ هزار مشترک به آبفا شیراز، باید منابع جدید برای تأمین آب کلان‌شهر شیراز تأمین شود

در این جلسه از رسول قانع و محمدرحیم رنجبران که پیش‌ازاین به ترتیب در مقام سرپرست دفتر گزینش و مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران بودند قدردانی شد.

گفتنی است در این جلسه به‌صورت ویدئو کنفرانس با شرکت آب و فاضلاب استان فارس همراه بود نماینده هسته و سرپرست دفتر گزینش و نیز مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران آبفا استان فارس نیز منصوب شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات