آتش در غیاب صاحب خانه به جان منزل مسکونی افتاد

آتش در غیاب صاحب خانه به جان منزل مسکونی افتاد

یک منزل مسکونی در روستای کشتیبان  که به هنگام نبود صاحبخانه طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان ایستگاه 9 مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ساعت 21:12 دقیقه دیروز در پی آتش سوزی در یك منزل مسكونی واقع در جاده چی چست روستای کشتیبان ،  همسایگان  با سامانه 125 تماس گرفته و این حادثه را اطلاع رسانی کردند، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه به محض آگاه شدن از این حادثه ، بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 9 را به محل حادثه اعزام كرد.
ابرهیم شاد قوشچی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه،  به نقل از امیر پاک افسرآماده آتش نشانان اعزامی که در محل این حادثه حضور داشت، دراین باره ابراز داشت : به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک منزل مسکونی  به مساحت 110 مترمربع  طعمه حریق شده بود و شعله های آتش و دود به آسمان زبانه میکشید.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلا فاصله با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز منزل مسكونی مشغول خاموش کردن شعله های  آتش شدند و با استفاده از یك رشته لوله آبدهی و با کمترین آب  توانستند شعله های آتش را  در همان آشپزخانه مهار و خاموش کرده و از سرایت آتش به دیگر قسمت های این منزل جلوگیری به عمل آورند.
شاد قوشچی خاطر نشان کرد : خوشبختانه این آتش سوزی هیچ مصدوم و محبوس شده ای در پی نداشت و علت بروز این آتش سوزی توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی می باشد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری، اطمینان از عدم برگشت شعله و مهار کامل آتش سوزی با ارائه تذکرات ایمنی به صاحب منزل مسکونی و تحویل محل حادثه به مالک و نیروی انتظامی حاضر در محل به ماموریت خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات