سامانه هدایت ناوگان خودرویی...

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از راه اندازی سامانه هدایت ناوگان خودرویی آتش نشانی خبر داد و وگفت: این سامانه، زمان رسیدن به محل حادثه را بین ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه کاهش می‌دهد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – سید محمد میرجلیلی اظهار کرد: در حال راه اندازی و تست سامانه هدایت ناوگان خودرویی آتش نشانی هستیم که باعث می‌شود در مسیریابی محل حادثه زمان کمتری صرف شود و محل حادثه به طور اتوماتیک به آتش نشانی و سپس نیروهای اعزامی اعلام شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه این خدمت از طریق اپلیکیشن موبایلی « sos » انجام می‌شود، تاکید کرد: هر شهروندی یزد می‌بایست علاوه بر نرم افزارهای رایج موبایلی این نرم افزار را نیز داشته باشد تا در زمان وقوع حادثه بتوانیم محل را به خوبی تشخیص دهیم و از اتلاف وقت جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه راه اندازی این سامانه زمان رسیدن به محل حادثه را بین ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه کاهش می‌دهد، گفت: با اجرای این طرح شهر یزد از احداث ایستگاه‌های جدید بی نیاز می‌شود.

میرجلیلی گفت: نوسازی ناوگان این سازمان در حال انجام است و در سال جاری پنج خودرو جدید به سازمان اضافه شده که سه خودرو در حال استفاده و دو خودرو در مرحله تجهیز است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه یکی از نیروهای آتش نشانی در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مستقر است، افزود: این فرد با هماهنگی‌هایی که انجام می‌دهد می‌تواند چراغ‌های راهنمایی را برای سرعت بخشیدن به کار به خودروهای آتش نشانی کنترل و مسیرهای کم ترافیک را معرفی کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات