همزمان با روز روستا و عشایر: برق رسانی به 38 خانوار چرامی در سه روستا

همزمان با روز روستا و عشایر: برق رسانی به 38 خانوار چرامی در سه روستا

» مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به 38 خانوار چُرامی در سه روستا خبرداد و اظهارداشت: این روستاها در مناطق سخت گذر شهرستان واقع شده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " سیدمحمد برزین زاده " در حاشیه آئین برق رسانی به این روستاها و همزمان با روز روستا و عشایر گفت: برق رسانی به سه روستای شهرستان چُرام با 38 خانوار برای اولین بار و با استفاده از شبکه های برق از نعمت برق پایدار برخوردار شده اند.

وی اعتبار هزینه شده برای برق رسانی به این روستاها را بیش از 22 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: روستاهای " آب کنارون، سیمکی و وهری " روستاهایی هستند که اکنون دارای شبکه های برق رسانی هستند.

مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شروع و پایان عملیات برق رسانی به این روستاها به مدت 3 ماه انجام گرفته است.

برزین زاده، پراکندگی، سخت گذری ، معارضان محلی و دور بودن از شبکه های برق رسانی را از مهمترین مشکلات کنونی برای برق رسانی به روستاها در شهرستان چرام برشمرد.

وی، طول شبکه فشار متوسط برق در شهرستان چُرام را 308 کیلومتر ذکر و یادآورشد: طول شبکه‌های فشار ضعیف برق در این شهرستان نیز 250 کیلومتر است.

برزین زاده گفت: 12 هزار مشترک در شهرستان چرام وجود دارد که از این تعداد شش هزار و 500 مشترک روستایی و مابقی مشترکان شهری هستند.

این مدیر برق، تعداد روستاهای دارای سکنه دائم شهرستان چرام که از نعمت برق پایدار برخوردار هستند را 123 روستا عنوان و اظهارداشت: از این تعداد 75 روستا در بخش سرفاریاب و 48 روستا در بخش مرکزی شهرستان است.


لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات