عملکرد موفق برق منطقهای یزد در ارزیابی مدیریت شبکه برق ایران
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، علی اصغر مدرس مسئول عملیات بازار برق این شرکت گفت: سامانه گردشکار (ticketing) به منظور پیگیری و رفع اشکال از امور دفتر سنجش و پایش انرژی شرکت مدیریت شبکه برق کشور ایجاد و بهرهبرداری شده و این ارزیابی بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق کشور از این سامانه انجام شده است.
وی در توضیح این سامانه افزود: سامانه گردش کار جهت مانیتورینگ، اعلام و رفع عیب ازکنتورهایی است که بنا به هر دلیل دفتر سنجش و پایش انرژی نتوانسته اطلاعات آنان را به صورت مکانیزه در بستر فیبر نوری و مودم apn دریافت کند.
مهندس مدرس با اشاره به این که سعی شده تا بعد از اعلام اشکال در سامانه مذکور، علت عدم قرائت از راه دور کنتورهای شرکت پیگیری و در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شوند، ادامه داد: در پی این تلاشها، این شرکت در سامانه تیکتینگ در عملکرد سه ماهه دوم سال ۹۹ در بین شرکتهای برق منطقهای رتبه اول کشوری را داراست.
گفتنی است، شرکت برق منطقهای یزد در عملکرد سالانه سال ۹۸ رتبه دوم کشوری را داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، علی اصغر مدرس مسئول عملیات بازار برق این شرکت گفت: سامانه گردشکار (ticketing) به منظور پیگیری و رفع اشکال از امور دفتر سنجش و پایش انرژی شرکت مدیریت شبکه برق کشور ایجاد و بهرهبرداری شده و این ارزیابی بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق کشور از این سامانه انجام شده است.
وی در توضیح این سامانه افزود: سامانه گردش کار جهت مانیتورینگ، اعلام و رفع عیب ازکنتورهایی است که بنا به هر دلیل دفتر سنجش و پایش انرژی نتوانسته اطلاعات آنان را به صورت مکانیزه در بستر فیبر نوری و مودم apn دریافت کند.
مهندس مدرس با اشاره به این که سعی شده تا بعد از اعلام اشکال در سامانه مذکور، علت عدم قرائت از راه دور کنتورهای شرکت پیگیری و در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شوند، ادامه داد: در پی این تلاشها، این شرکت در سامانه تیکتینگ در عملکرد سه ماهه دوم سال ۹۹ در بین شرکتهای برق منطقهای رتبه اول کشوری را داراست.
گفتنی است، شرکت برق منطقهای یزد در عملکرد سالانه سال ۹۸ رتبه دوم کشوری را داشته است.
نظرات