عملیات رنگ آمیزی جداول سطح منطقه 5 تداوم دارد

عملیات رنگ آمیزی جداول سطح منطقه 5 تداوم دارد

شهردار منطقه 5 شهر ارومیه گفت: عملیات رنگ آمیزی جداول سطح منطقه 5 تداوم دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ داریوش نوری بیان کرد: عملیات رنگ آمیزی جداول سطح منطقه پنج توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه و با همکاری معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری منطقه پنج در حال اجراست.
وی با اشاره به تداوم عملیات لکه گیری و آسفالت در معابرسطح منطقه ، اظهار کرد: در همین راستا عملیات لکه گیری و آسفالت کوچه های اصلی و فرعی خیابان های تعاون و معرفت منشعب از خیابان شهیدان آهندوست توسط معاونت خدمات شهر شهرداری منطقه پنج اجرا می شود.
نوری گفت:  از ابتدای سال جاری تا تاکنون  بیش از 18000 متر مربع آسفالت به شکل مرمت و لکه گیری، آسفالت آستر و رویه در سطح منطقه انجام شده است.
وی با اشاره به آموزش و ارائه خدمات سامانه شهروند سپاری به شهروندان در ساختمان اداری منطقه پنج، بیان کرد:  خدمات غیرحضوری شهرداری هوشمند با استفاده از اینفوکیوسک مستقردر منطقه به شهروندان آموزش و ارائه داده می شود.
نوری بیان کرد: با اجرایی شدن طرح شهرداری هوشمند، شهروندان جهت دسترسی به خدماتی از جمله صدور گواهی آنی نقل و انتقالات و بانکی، انواع استعلامات، پیگیری درخواست، تصدیق گواهی، سوابق آرا کمیسیون، محاسبه تراکم ساختمانی مصوب و مجاز، محاسبه زیربنای ساخت در طبقات، محاسبه عوارض و صدور تراکم پروانه، بدهی عوارض نوسازی، بدهی عوارض صنفی، پیگیری قبوض نوسازی، سوابق پرداختی صنفی  نیازی به حضور در منطقه ند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات