فعالیت‌ روابط عمومی های شهرداری ساری، هدفمند و بر اساس برنامه‌ریزی مدون حرکت می کنند

فعالیت‌ روابط عمومی های شهرداری ساری، هدفمند و بر اساس برنامه‌ریزی مدون حرکت می کنند

ارتقای فعالیت واحدهای روابط عمومی، ارتباط مؤثر روابط عمومی با شهروندان، تحقق اهداف درون و برون‌سازمانی و بررسی چالش‌های حوزه شهرداری و ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات موجود ازجمله مواردی بود که در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه با مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، در این نشست که صبح دوشنبه 14 مهر به میزبانی شهرداری منطقه 3 ساری برگزار شد، انسجام‌بخشی و هدفمندی واحد روابط عمومی باهدف ارتقای توسعه فعالیت‌های شهرداری و خدمات بهینه به شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

عباس رئیسی شهردار منطقه 3در این نشست بابیان اینکه روابط عمومی‌ها قلب تپنده هر سازمان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها بعنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش مهمی در ایجاد امیدواری و آرامش در جامعه دارند.

وی با تأکید بر اینکه اخبار مربوط به سازمان‌ها باید از حالت کلیشه‌ای و تکراری خارج و به سمت نوآوری و شناسایی مشکلات روز شهروندان تغییر جهت دهد، افزود: خبرها نباید مختص به پروژه‌های شهری باشد بلکه مشکلات و مطالبات مردم نیز می‌تواند در صدر اخبار سازمان‌ها به ویژه شهرداری قرار گیرد و به همان ترتیب حل مشکلات نیز دستور کار قرار گیرد.

حسین مرتضوی  مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، در این نشست با مهم برشمردن واحد روابط عمومی در ارتقای اهداف درون و برون‌سازمانی تأکید کرد: فعالیت‌های این واحدها هدفمند و بر اساس برنامه‌ریزی مدون  حرکت می کنند.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی از ظرفیت‌های بالایی در تولید و نشر اخبار و دیگر فعالیت‌های این حوزه دارند، ادامه داد: استفاده از ظرفیت درون سازمانی و حذف برون سپاری از رویکردهای مهم شهرداری است؛ تحقق این موضوع در روابط عمومی شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه لازم اجراست.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری گفت : روابط عمومی شهرداری می‌بایستی از نیازهای شهروندان آگاه شده و فاصله میان این نیازها وسیاست‌گذاری‌های شهرداری‌ها را کاهش دهد و درنهایت فرآیند پاسخگویی را تسریع نموده تا بتواند افکار عمومی را متقاعد کند.

در این نشست مرتضوی ، چارت سازمانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری تشریح کرد و افزود: چارت اداری جدید ابلاغی بزودی اجرایی خواهد شد

وی ادامه داد: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری به سه واحد ، روابط عمومی، ارتباطات و تشریفات با تفکیک شرح وظایف هریک تقسیم بندی شده است .

در این نشست، روابط عمومی های مناطق سه گانه و سازمان های تابعه به بیان عملکرد شش ماهه اول سال جاری و ارائه پیشنهادات خود جهت ارتقاء فعالیت ها در شش ماهه دوم پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات