درس شناخت محیط زیست برای دانشجویان در دانشگاه آزاد قزوین الزامی شد


به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، حسن عباس نژاد مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان ضمن تبریک انتصاب ایشان به مهم ترین زمینه های همکاری مشترک اشاره کرد و گفت:  با توجه به اهمیت ایجاد شناخت و آشنایی دانشجویان با مباحث و مفاهیم محیط زیست و با توجه به ابلاغیه وزارت علوم مبنی بر ارائه درس« شناخت محیط زیست» به عنوان درس الزامی عمومی برای تمامی رشته ها خواستار ارائه درس "شناخت محیط زیست»  از ترم بعد برای تمامی رشته های کاردانی و کارشناسی شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اهمیت حضور اساتید و دانشجویان در عرصه های مختلف مطالعاتی زیست محیطی تصریح کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین آمادگی کامل خود را جهت فراهم آوردن شرایط استفاده از فرصت های مطالعاتی فراهم نموده از طریق تعریف طرح ها و پروژه های پژوهشی و ایجاد ارتباط دانشگاه با عرصه های محیط زیست طبیعی و انسانی و صنایع را اعلام می دارد.

عباس نژاد به موضوع ایجاد ظرفیت جهت راه اندازی کانون های دانشجویی زیست محیطی در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرده و آمادگی اداره کل حفاظت محیط زیست را در جهت حمایت از این کانون ها اعلام نمود.

در ادامه ناصرحمیدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن استقبال از همکاری های مشترک بین دانشگاه و اداره کل حفاظت محیط زیست بر لزوم راه اندازی واحد تحقیقات محیط زیست در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: با ایجاد این مرکز طرح های تحقیقاتی و پژوهشی در قالب فرصت های مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان پیگیری و به اجرا گذاشته می شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نشریات در حال انتشار در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بر لزوم راه اندازی یک نشریه مشترک و انعقاد تفاهمنامه دو جانبه در جهت تدوین فعالیت های علمی و پژوهشی تاکید کرد. لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات