پیشرفت ۴۷ درصدی احداث تقاطع چهارسطحی آزادگان / بهره برداری یک کیلومتر  ...

پیشرفت ۴۷ درصدی احداث تقاطع چهارسطحی آزادگان / بهره برداری یک کیلومتر ...

پیشرفت ۴۷ درصدی احداث تقاطع چهارسطحی آزادگان / بهره برداری یک کیلومتر از محور کوشش به خلج در آینده نزدیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محمود ریحانی که در ادامه نهضت پاسخگویی، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم تماس های شهروندان بود، در مورد آخرین وضعیت مهمترین پروژه های عمرانی مدیریت شهری عنوان کرد: تقاطع چهار سطحی آزادگان دارای پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصدی بوده و سه سطح از این پروژه شامل زیرگذر، میدان و چپ گرد بولوار امام علی(ع) و تعریض پل نمایشگاه، تا اواخر سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: اجرای دو و نیم کیلومتر از آزاد راه مشهد به چناران نیز به عنوان دیگر پروژه شهرداری مشهد در دستور کار قرار دارد که بولوار امام علی (ع) را، به ازاد راه مشهد – چناران متصل خواهد کرد، نقشه های این پروژه در دست تهیه بوده و به زودی کار اجرای پروژه نیز آغاز می شود.
ریحانی با اشاره به اینکه پیمانکار تقاطع سه سطحی مجیدیه نیز برای انتخاب دو سطح در مرحله اول، انتخاب شده و با تایید شورای اسلامی شهر، اجرای پروژه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: تیرهای ۵ دهانه تقاطع غیرهمسطح ابوطالب نیز نصب شده است، این پروژه از پیشرفت ۴۳ درصدی برخوردار بوده و تا ۲۲ بهمن ماه، به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به پیشرفت ۴۳ درصدی، پروژه تقاطع غیر همسطح مصلی، گفت: اتصال مسیر کوشش به خلج نیز با پیشرفت ۷۷ درصدی در حال انجام است که بخش اول آن در حد فاصل کوشش تا قائم به طول تقریبی یک کیلومتر آماده بهره برداری بوده و تا یکی دو هفته آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.
مدیرکل نظارت بر اجرای طرح های زیربنایی شهرداری مشهد در خصوص پارکینگ های در دست احداث شهرداری نیز خاطرنشان کرد: پارکینگ مجد با دارا بودن یک هزار و ۱۰۰ جای پارک، آماده افتتاح است که با نصب جت فن ها تا یک ماه آینده، بهره برداری می شود.
ریحانی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی پارکینگ آزادی و بهره برداری آن در آذرماه سال جاری، افزود: دور برگردان غیرهمسطح شهید برونسی نیز با سرعت خوبی در حال اجرا بوده و به پیشرفت ۳۶ درصدی رسیده است، همچنین پردیس تئاتر نیز که بهره برداری از آن برای تیرماه سال آینده برنامه ریزی شده، هم اکنون از ۱۰ درصد پیشرفت برخوردار است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات