دیدار فرماندار و شهردار و اعضای شورای شهر با رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز

دیدار فرماندار و شهردار و اعضای شورای شهر با رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز

به گزارش روابط عمومی شهرداری باغ شهر تاریخی مهریز، به مناسبت هفته تربیت بدنی؛ فرماندار شهرستان مهریز به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهریز با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان هفته ورزش و تربیت بدنی را به رئیس و کارکنان این اداره تبریک گفتند.

رضا زارع زاده فرماندار ضمن گرامیداشت حلول ماه ربیع الاول، ورزش را یکی از ارکان اصلی رشد و تعالی روح و جسم دانست و اظهار کرد: هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین و ترویج اهمیت و آثار ورزش در ابعاد فردی و اجتماعی است.

امیرحمزه زارعزاده شهردار مهریز به اهمیت ورزش اشاره کرد و خود را خادم ورزشکاران دانست و بیان داشت: در راستای قهرمان پروری در رشته های مختلف ورزشی در کنار شما هستیم.

وی با بیان اینکه ورزش یکی از نیازهای جوانان و مردم شهر می باشد، عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر آماده همکاری با اداره ورزش و جوانان برای کمک به ورزش شهر می باشد

زهرا دهقانی زاده رییس شورای اسلامی شهر مهریز هم  اظهار داشت:ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

علیرضا محمدی رییس اداره ورزش و جوانان مهریز هم ضمن خبر مقدم و تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت

نبود زیرساخت کافی بخصوص سالن‌های اختصاصی برای رشته‌های مختلف، مشکل اصلی ورزش این شهرستان است.

محمدی خرم دشتی اظهار داشت: سرانه ورزشی موجود شهروندان حدود 05/1 سانتی‌متر است و هیات  های ورزشی مهریز 30هیات است.

وی گفت: بیش از 2500نفر ورزشکار زن و مرد در این شهرستان زیر پوشش بیمه ورزشی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز تصریح کرد:12خانه ورزش روستایی در مهریز وجود دادر که به زودی 1خانه ورزش روستایی دیگر تجهیز میشود و تعداد انها به 13 خانه ورزش روستایی خواهد رسید

وی در پایان تاکید کرد: مشکلات ورزشی با همکاری مسئولان و همت هیئت های ورزشی شهرستان حل می گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مهریز

    منبع خبر

    شهرداری مهریز

    شهرداری مهریز

    شهرداری مهریز یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر مهریز می باشد

      نظرات