دستگاه هوشمند ضد عفونی کننده، در محیط اداری شرکت آب منطقه ای...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ، مهندس حسین مهدی نژاد معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت در گفتگو با روابط عمومی گفت:با توجه به شیوع موج سوم ویروس کرونا و در راستای جلوگیری ابتلاء کارکنان و مراجعین این شرکت و همچنین لزوم رعایت بهداشت و نظافت در محیط‌های اداری و به منظور حفظ سلامت کارکنان و مراجعین، بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش یکبار مصرف و محلول ضدعفونی کننده در بین همکاران بصورت متناوب توزیع شده است.

مهدی نژاد ،ضمن تاکید بر لزوم رعایت بهداشت و نظافت در محیط کار، یادآور شد: با توجه به جدی بودن موضوع نظافت در محیط اداری ، ضمن تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی در بین همکاران، سم پاشی سطوح و سالنها یک روز در میان با دستگاه ویژه صورت میگیرد.

وی ضمن بیان اهمیت پیشگیری و آگاه‌سازی کارکنان نسبت به بیماری کووید 19به لزوم اقدام به جمع آوری آب سرد کن ها از سالن های این شرکت اشاره کرد و افزود: حفظ سلامت جسمی و روانی همکاران همواره مورد تاکید این شرکت بوده و در این راستا، تمامی تمهیدات و اقدامات لازم جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط اداری را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای زنجان ، اظهارداشت: برای حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلا به ویروس واگیر کرونا، در صورت مثبت بودن تست هر کدام از کارکنان این شرکت، بلافاصله محل کار همکار قرنطینه شده و ضد عفونی می گردد و روند بهبودی آنها از واحد رفاه و درمان شرکت مورد پیگیری قرار میگیرد.

مهدی نژاد، از خرید تب سنج و اکسیژن متر خبر داد و گفت : پزشک معتمد برای تست اولیه برای رفاه همکاران و ارائه مشاوره در محل شرکت مستقر شده است و بصورت روزانه در محل ورودی شرکت، از مراجعین و همکاران تب سنجی بعمل می آید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات