حضور مدیر عامل محترم شرکت آب منطقه ای زنجان در جلسه مجمع...

مهندس اسماعیل افشاری؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، در نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان که راستای بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ابهر تشکیل شده بود حضور یافت و به سئوالات و موارد مطرح شده در خصوص وضعیت منابع آبی این شهرستان پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، حجت‌الاسلام حسن شجاعی؛ نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در این نشست، اظهار کرد: در این دوره همدلی و اتحاد نمایندگان، پتانسیل جدیدی برای استان به وجود آورده است تا از ظرفیت نمایندگان خود در مرکز، بیشترین استفاده را کنند.

وی با بیان اینکه مدیران نیز باید در انعکاس مشکلات به مجمع نمایندگان اهتمام لازم را داشته باشند، افزود: اگر این هم‌افزایی شکل نگیرد، نمی‌توان از ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف استان در سطح ملی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام شجاعی، با تاکید بر اینکه در دوره پیشرو، باید استان شاهد یک جهش و توسعه باشد تا عقب‌ماندگی‌ها به تدریج رفع شود، ادامه داد: زنجان باید روی ریل توسعه قرار گیرد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از دشمنان در تلاش برای القای اختلاف میان دولت و نمایندگان هستند، یادآور شد: دولت و مجلس همدل و یک‌صدا در خدمت مردم هستند و در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات بین دولت و مجلس اختلافی وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به گلایه شهروندان خرم‌دره‌ای از طرح تفصیلی این شهر، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ درصد مراجعات به دفتر نماینده مربوط به طرح تفصیلی است.

وی با بیان این مطلب که کرونا چند ماهی است که کشورمان را درگیر کرده است و برای مبارزه با آن تنها تلاش‌های کادر بهداشت و درمان کافی نیست، بلکه مردم نیز باید پای کار باشند، عنوان کرد: کادر بهداشت و درمان در حال حاضر مشغول جهاد مقدس در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند.

حجت‌الاسلام شجاعی با اشاره به پروژه نیمه‌تمام پل جمال‌الدین که در کمربندی شهر خرم‌دره قرار دارد، ادامه داد: هر چند رو گذر این پروژه افتتاح شده است، اما محل پروژه یکی از نقاط حادثه‌خیز است که باید اهتمام‌ جدی برای اتمام زیرگذر آن نیز وجود داشته باشد.

در ادامه این نشست، مشکل افت سطح منابع آب زیرزمینی شهرستان ابهر، تعیین تکلیف چاههای شرکائی و بازگشایی تصرفات صورت پذیرفته در بستر رودخانه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پیگیریهای لازم جهت اتخاذ تصمیمات مناسب در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این شهرستان انجام گیرد.

ش

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات