در افتتاحيه كنفرانس بين المللي ترانسفورماتور بررسي ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، هفتمين كنفرانس بين المللي ترانسفور ماتور فردا پنجشنبه / اول آبان/ برگزار و در آن مباحثي در خصوص راهكارهاي  تبديل ايران به هاب تعميرات ترانسفورماتور  خاورميانه ، صدور خدمات فني و مهندسي و هوشمندسازي اين تجهيزات در سراسر كشور مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

برپايه اين گزارش، اين كنفرانس مهم ترين اتفاق سالانه كشور در صنعت ترانسفورماتور در ايران است كه  هرساله بيش از 500 كارشناس ترانسفورماتور از سراسر دنيا در اين كنفرانس شركت  وآخرين پيشرفت هاي صنعت ترانسفورماتور  را با يكديگر به اشتراك مي گذارند.
دكتر مصطفي رجبي مشهدي معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي توانير و مهندس محمدعلي فرحناكيان مشاور بين الملل وزير نيرو و سرپرست مركز توسعه صادرات آب و برق در افتتاحيه اين رويداد سخنراني و مهمترين راهكارهاي توسعه صادرات خدمات فني و مهندسي در حوزه ترانسفورماتور و چالش هاي اين صنعت را مورد بررسي قرار خواهند داد.
اين كنفرانس امسال به منظور حفظ فاصله گذاري اجتماعي، به صورت مجازي و در قالب وب كنفرانس برگزار خواهد شد.
دراين كنفرانس بيش از 20 مقاله توسط متخصصان ارائه شده است.
درهمين خصوص دبير كنفرانس هفتم ترانسفورماتور با اشاره به اينكه ايران قدرت اول ساخت و بازسازي ترانسفورماتورهاي قدرت و توزيع برق در منطقه را داراست، گفت: بزرگترين نقطه ضعف تعميرات ترانس نداشتن تجربه كافي در زمينه بازاريابي بين المللي و مشكلات گمركي و بانكي است.

آرش آقايي فر اضافه كرد:: ايران به فناوري توليد و بازسازي انواع ترانسفورماتورهاي توزيع و قدرت برق دست يافته است به طوري كه هم اكنون متخصصان ايراني در دو زمينه ساخت و تعميرات ترانسفورماتورها در خاورميانه حرفي براي گفتن داشته و رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.
دبير اين كنفرانس اظهار اميدواري كرد: برگزاري اين رويداد بتواند در توسعه اين صنعت و ارائه راهكارهايي براي رفع چالش هاي پيش رو، مفيد واقع شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات