«توسعه ورزش محلات» نقشه‎راه مدیریت شهری در عرصه ورزش همگانی است

«توسعه ورزش محلات» نقشه‎راه مدیریت شهری در عرصه ورزش همگانی است

مهدی عباسی در ارتباط تلفنی با برنامه #صبح_سیلک با گرامیداشت هفته تربیت بدنی، برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی در دوران شیوع کرونا به صورت میدانی و فضای مجازی را یادآور شد و افزود: برنامه های این سازمان به صورت میدانی و مجازی در قالب برپایی ایستگاه های ورزش صبحگاهی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز، برگزاری کارگاه های آموزشی، حمایت از تیم های محلی، زنگ نشاط همراه با مسابقات و... بوده است.

▫️وی با تأکید بر توسعه ورزش بانوان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی تحت پوشش این سازمان، گفت: مجموعه‌های تفریحی ورزشی مانند شهربانو و مهربانو زمینه توسعه ورزش بانوان به خصوص در بحث پیاده روی و دوچرخه سواری را فراهم کرده است.

▫️مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، به ارائه برنامه‌ در فضای مجازی شامل خلاقیت های من در منزل با عنوان خانواده خلاق، مسابقات و دانستنی های ورزشی، المپیاد ورزش های همگانی که شامل مسابقات، کلیپ‌های آموزشی، پخش زنده در راستای اهمیت ورزش و آوای قهرمان کوچولو ویژه مدارس که در حال حاضر امشب ساعت ۲۱ از پیچ رسمی فرهنگسرای علامه فیض و اهل کاشانم با حضور دکتر حبیب الله حامدیان کارشناس صدا و سیما و با موضوع فقر حرکتی در ایام کرونا در قالب برنامه شهر زندگی اشاره کرد.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات