کاهش 15 درصدی زباله‌های روز منطقه یک

کاهش 15 درصدی زباله‌های روز منطقه یک

حمیدرضا بهروز در گفتگو با برنامه #صبح_سیلک همکاری هر چه بیشتر شهروندان در اجرای طرح تفکیک از مبدا و قراردادن زباله‌ها رأس ساعت مقرر در بیرون منازل با هدف کاهش هزینه‌های شهرداری در بخش پسماند را یادآور شد و افزود: علاوه بر کیوسک‌های سه گانه تحویل اقلام بازیافتی در سطح منطقه، شرکت بازیافت نیز در روزهای خاص به جمع آوری مواد بازیافتی در سطح کوچه‌ها می پردازد.

▫️وی بازسازی بوستان خطی محدوده بیمارستان اخوان، طرح احداث پارکینگ موتورسیکلت در محدوده بازار پانخل، ساخت حفاظ جهت امنیت کودکان در پارک ها، ساخت المان های کتاب و کتابخوانی، نصب تجهیزات پارک شهید قدیرزاده، تامین روشنایی پارک شهید کریمی، اجرای نقاشی دیواری در بافت‌های تاریخی، لوله گذاری آبیاری فضای سبز محله درب باغ و... را به عنوان بخشی از برنامه های خدمات شهری منطقه یک در سال جاری معرفی کرد.

▫️معاون خدمات شهری منطقه یک شهرداری، ادامه طرح بهسازی خیابان میرعماد با تجهیزات و مبلمان شهری متفاوت را یادآور شد و تبیین کرد: با اجرای این پروژه زمینه برای حضور شبانه هنرمندان در این محور فراهم شده و به نیازهای هنری و هنرپروری شهر پاسخ داده می شود.

▫️بهروز، عرض باریک معابر سطح منطقه را باعث سختی ارائه هرگونه خدمات  بویژه در بخش جمع آوری شبانه پسماند و در نتیجه افزایش هزینه نگهداشت شهر در این منطقه دانست و گفت: خودروهای پرس زباله نمی توانند وارد این معابر کمتر از دو متر شوند، از این رو بارگیری زباله به صورت دستی با خودروهای نیسان صورت می گیرد.

▫️وی، فعالیت دو دستگاه نیسان و یک دستگاه خودرو بزرگ پرس زباله به همراه هشت نفر از نیروهای پاک‌بان را برای جمع آوری پسماندهای شبانه سطح این منطقه تأکید و تصریح کرد: روزانه 67 نفر نیروی پاکبان نیز به همراه سه ناظر در بخش رفت و روب معابر سطح منطقه یک از 4 صبح در قالب شیفت های مختلف تا عصر  مشغول به فعالیت هستند.

▫️ به گفته بهروز، وجود بازار بزرگ و بافت‌های تاریخی سطح منطقه یک مسئولیت ایجاد و حفظ نشاط و شادابی در این منطقه را پراهمیت ساخته و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح های کوتاه و بلندمدت با هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری در  بخش تنظیف و فضای سبز را ضروری می سازد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات