دکتر رمضانپور: لزوم ارتقا سطح همکاری های ناجا با مدیریت شهری

دکتر رمضانپور: لزوم ارتقا سطح همکاری های ناجا با مدیریت شهری

دکتر رمضانپور: لزوم ارتقا سطح همکاری های ناجا با مدیریت شهری
.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، به مناسبت هفته نیروی انتظامی رئیس شورای اسلامی رشت به همراه جمعی از اعضای شورا، سرپرست و جمعی مدیران شهرداری رشت با فرمانده نیروی انتظامی گیلان دیدار و گفت و گو کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از ایثارگری ها و همراهی های مجموعه نیروی انتظامی قدردانی کرد.
دکتر احمد رمضانپور با اشاره به این موضوع که در حال حاضر آرامشی در شهر برقرار است ابراز داشت: تمایل قلبی به تعویض شهردار نداشتیم ولی شرایطی پیش آمد که ناگزیر شدیم شهردار را تغییر دهیم و خوشبختانه مهندس عطایی به عنوان سرپرست شهرداری نیز در این مدت کوتاه خلا شهردار را پرکرده است.
وی با اشاره به انتخاب شهردار رشت بیان کرد: آقای احمدی سوابق اجرایی خوبی دارد و ساختار شهرداری را به خوبی می شناسد و با توجه به سابقه حضور در مسند فرمانداری های مختلف و دبیری شورای انطباق اشراف خوبی به قوانین دارد.
رئیس شورای اسلامی رشت به ضرورت همراهی و همکاری سایر دستگاه ها با شهرداری رشت تاکید کرد و یادآور شد: گاها عدم همراهی و هماهنگی برخی دستگاه ها با مجموعه شهرداری باعث عقب ماندگی در رسیدگی به امور می گردد که نگاه جهادی مدیران به مسائل میتواند راهگشا باشد.
دکتر رمضانپور به ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر اشاره کرد و گفت: می توان از ظرفیت نیروی انتظامی در اداره اجراییات شهرداری برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی بهره برد.
رئیس شورای اسلامی رشت در ادامه برای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجازپیشنهاد داد: می توان کمیته ای برای صدور پروانه برای زمین های نسقی تشکیل داد که ساخت و ساز براساس اصول شهرسازی صورت گیرد و شهرداری دبیری این کمیته را برعهده گیرد.
سردار ملکی فرمانده نیروی انتظامی در این جلسه اظهار کرد: خون شهدا کشور را بیمه کرده و امروز امنیت کشور ما در دنیا مثال زدنی است.
وی مردم گیلان را مردمی آرام و مطالبه گر یاد کرد و افزود: استان گیلان هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده و روحیه شهادت و ایثار در رگ های مردم گیلان جاری است.
فرمانده انتظامی گیلان در ادامه از آمادگی نیروی انتظامی برای مشارکت با مجموعه شهرداری رشت در مبحث پلیس ساختمان و آسیب های اجتماعی خبر داد.
در انتها با اهدای لوح و هدایایی از سوی شورای اسلامی شهر از فرمانده نیروی انتظامی گیلان قدردانی به عمل آمد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات