صرفه‌جویی میلیاردی طی یکسال گذشته؛ حذف برون‌سپاری

صرفه‌جویی میلیاردی طی یکسال گذشته؛ حذف برون‌سپاری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز مازندران صبح امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور معاونان، شهرداران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه برگزار شد خانواده بزرگ شهرداري ساري امروز خدمت بي منت را سر لوحه كار دارد و تأکید کرد: با همدلی و وفاق، برشتاب توسعه ساري مي افزاييم.

وی افزود: در شرایطی که کشور با تحریم‌های ناجوانمردانه مواجه شده و شیوع ویروس کرونا نیز بر مشکلات و معظلات اضافه کرده، تسريع و تسهيل رسیدگی به کار مردم مهم‌ترین خدمتي است که شهرداری بنا به وظایفش باید انجام بدهد.

شهردار ساری به ساماندهی نیروهای بلاتکلیف مجموعه شهرداری اشاره کرد که بسیاری از آن‌ها احساس سرخوردگی در محیط کارشان می‌کردند، گفت: اجرای عدالت و احقاق به حق حقوق کارکنان وظیفه‌ای است که باید به خوبی اجرا شود.

رجبی تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری در انجام خدمات‌رسانی به‌گونه‌ای عمل کند که افزایش رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی شهرداران مناطق و روسای سازمان‌ها را مورد خطاب قرار داد وگفت: برای اینکه خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه شهر در حوزه‌های مختلف شهری ارتقاء پیدا کند حتماً برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت در جهت تحقق این مهم تعریف کنند تا منتج به دستاوردهای مطلوب در حوزه شهری و خدمات بهینه به شهروندان شود.

رجبی تأکید کرد: مادامی که مدیران خودشان را باور داشته و برنامه‌هایشان را بر اساس قوانین ترسیم کنند هیچ مشکلی نمی‌تواند در انجام وظایفشان خللی ایجاد کند.

شهردار ساری به پروژه‌های عظیم؛ «پل تا پل» و «نیروگاه زباله‌سوز» در مرکز استان اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه‌ها که سال‌ها به دلایل مختلف با بدهکاری‌های فراوان به مالکان و پیمانکاران رهاشده بود وبه عنوان پروژه هاي معطل و مغفول مانده از آنها ياد مي شد طی یک سال اخیر باهمت کارکنان مجموعه شهرداری و با استفاده از اتكا به توان و ظرفيت درون سازماني پیشرفت مطلوبی به خود گرفت.

وی در ادامه افزود: تاکید می‌کنم که به دلیل اهمیت پروژه هاي مهم و بزرگ پل تا پل و نيروگاه زباله سوز؛ مجموعه شهرداری بیش از گذشته بر فعالیتش سرعت داده و مي دهد تا در زمان تعیین‌شده مطالبه چندین ساله شهروندان محقق شود.

رجبی گفت: از دیگر فعالیت‌هایی که باید به صورت مستمر در شهر انجام شود آسفالت معابر شهری است با این تأکید که تردد خودروها و عابران پیاده حتی در کوچه و پس‌کوچه‌های شهر می‌بایست بدون مانع و مشکل انجام گیرد اگرچه سازمان عمران شهرداری ساري طي يكسال اخير خدمات خوبي در اين زمينه انجام داده است.

شهردار ساری بابیان اینکه با حذف برون سپاری و انحصار برخي از پيمانكاران بیش از چند ده میلیارد تومان برای شهرداری و شهروندان ساروي صرفه‌جویی شده است که می‌تواند در انجام خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر نقش مهمی داشته باشد، ادامه داد: ساروي ها بدانند امروز ميان حرف تا عمل ما فاصله اي نيست.

وی در بخش دیگر از سخنانش به میزبانی شهر ساری در سال« 2022» اشاره کرد و آن را فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های فرهنگی، گردشگری مرکز استان دانست و از مجموعه مدیران شهرداری خواست تا زمینه این میزبانی با انجام فعالیت‌های عمرانی، گردشگری، فرهنگی و ... فراهم کنند.

رجبی همچنین به فراخوان اِلمان‌های مادر، دروازه‌های ورودی شرق و غرب ساری و اِلمان یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع بنا داریم اِلمان دفاع مقدس در میدان شهدا و اِلمان مادر را از جنس برنز آماده کنیم به همین منظور از تمامی هنرمندان و طراحانمتخصص و توانمند کشور دعوت مي نماييم تا در این فراخوان شرکت کنند.

وی یادآور شد: امروز مناطق الحاقی نیز جزء محدوده شهری هستند باید از تمامی امکانات شهروندی بهره‌مند شوند.

شهردار ساری به انتخابات پیش رو در سال آتي اشاره کردتكليف همه ما به عنوان شهروند مشاركت فعال در اين انتخابات است اما و هیچ‌یک از مجموعه‌های شهرداری حق ندارند از ظرفيت و توان مجموعه شهرداري در فضاي انتخابات بهره ببرند .

رجبی، کار گروهی و مشارکت در فعالیت‌های شهری را در راس انجام امور معرفی کرد و گفت:  نقش کار گروهی و همکاری و همراهی مدیران سازمان‌ها و شهرداران مناطق را در انجام بهينه فعالیت های مطلوب کلیدی و تعیین کننده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات