حضور رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جمع آتش‌نشانان شهر باران/آتش نشانی رشت

حضور رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جمع آتش‌نشانان شهر باران/آتش نشانی رشت

125 رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، پیش از ظهر 30 مهر 99 ریاست شورای اسلامی شهر رشت ضمن حضور در سازمان آتش نشانی با رییس، معاونین، مدیران ارشد و جمعی از آتش نشانان این سازمان دیدار کرد.

احمد رمضانپور نرگسی ریاست‌ شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار ضمن گفتگوی صمیمانه با آتش نشانان به لزوم پیشگیری از وقوع حوادث در مناطق پر تراکم و بافت های فرسوده شهری اشاره کرد و افزود: می بایست با همت یکدیگر راهکارهای لازم در زمینه پیشگیری از وقوع حوادث بکار بندیم و آمادگی لازم برای مقابله با حوادث را حفظ کنیم.

وی به لزوم تامین ایمنی بازار رشت اشاره کرد و ادامه داد؛ ضرورت دارد تا برنامه ریزی های لازم با مشارکت دستگاه های مختلف برای افزایش ایمنی در بازار رشت صورت پذیرد.

رییس سازمان آتش نشانی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به ریاست شورای اسلامی شهر رشت گزارش جامعی از وضعیت فعلی این سازمان ارائه کرد و برنامه های هفته ی پیش رو تحت عنوان هفته‌ی پدافند غیر عامل را تبیین کرد.

شهرام مومنی در ادامه به ضمن اشاره به خودروی نردبان آتش نشانی رشت که در گمرک منطقه آزاد انزلی در انتظار ترخیص است از رییس شورا درخواست کرد تا تاکیدات لازم را برای تخصیص اعتبارات لازم جهت ترخیص این خودروی عملیاتی صورت دهند.

مومنی در پایان این دیدار گفت: آتش نشانان تمام تلاششان را بکار می بندد تا مطلوب‌ترین خدمات را به شهروندان ارائه دهند و در این زمینه حمایت اعضای شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری برایمان راهگشا بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات