پزشک عضو شورای شهر، نخستین میهمان «رو در رو» می‌شود

پزشک عضو شورای شهر، نخستین میهمان «رو در رو» می‌شود

مهدی بذرافشان، با بیان اینکه «رو در رو» بر بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام و در قالب لایو (پخش زنده) به مخاطبان عرضه می‌شود افزود: این برنامه با هدف تقویت تعامل و ارتباط مدیران شهری و شهروندان و پاسخ مسئولان به دغدغه‌ها و مطالبات مردم فعالیت خویش را شروع می‌کند.

▫️وی، با اشاره به ارائه نخستین قسمت «رو در رو» از ساعت 21 شنبه شب سوم آبان‌ماه خاطرنشان کرد: در نخستین نوبت این برنامه، علی‌رضا مفرح پزشک عضو شورای اسلامی شهر و مشاور شهردار کاشان در امور سلامت با محوریت شیوع بیماری کرونا پرسش‌ها و ابهامات شهروندان در این زمینه را پاسخ می‌دهد.

▫️مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، با تأکید بر اینکه این برنامه یکی از اقدامات جدید مدیریت شهری در زمینه ارتقای سطح تعامل و ارتباط دو سویه با شهروندان است گفت: فعالیت‌های دیگری نیز در راستای استمرار رویکرد «شهر شهروندمدار» در دستور کار حوزه ارتباطی شهرداری قرار گرفته که در آینده نزدیک محقق می‌شود.

▫️بذرافشان، در پایان متذکر شد: شهروندان می‌توانند پرسش‌های خود را از طریق مجاری ارتباطی شهرداری در فضای مجازی اعم از تلگرام و اینستاگرام و... (به شناسه shahrdarikashan )، به منظور طرح در برنامه ارسال کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات