زمینه سازی برای دریافت استعلامات دفاتر ثبت اسناد بصورت الکترونیکی از شهرداری قزوین

زمینه سازی برای دریافت استعلامات دفاتر ثبت اسناد بصورت الکترونیکی از شهرداری قزوین

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین، محسن اسفندیاری گفت: در این جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور فتوحی مدیر فناوری اطلاعات استانداری قزوین، شهسواری معاون اداره ثبت اسناد استان و سلیمی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قزوین و ضیائی معاون شهرسازی شهرداری قزوین برگزار شد، زمینه همکاری شهرداری قزوین و اداره ثبت اسناد رسمی جهت دریافت الکترونیکی استعلامات از شهرداری فراهم شد.

اسفندیاری در ادامه گفت: یکی از مبادی اصلی دریافت استعلامات، دفاتر اسناد رسمی هستند که در صورت انجام آن بصورت الکترونیکی در مبدا بسیاری از ترددها و مراجعات غیر حضوری به شهرداری حذف می‌شود. بنابراین در جهت سهولت در دریافت این خدمات توسط شهروندان، شهرداری قزوین و اداره ثبت اسناد رسمی اقدام به همکاری نمودند تا ازین پس این خدمت بصورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری ارائه شود.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: از مزایای ایجاد این همکاری دریافت خدمات الکترونیکی در کوتاهترین زمان و بصورت غیرحضوری است که علاوه بر جلوگیری از ترددهای غیرضروری به شهرداری قزوین از انتشار ویروس کرونا جلوگیری نموده و باعث حفظ سلامت شهروندان قزوینی می‌شود.

پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات