برگزاری مسابقات ورزشی همگانی با هدف ترویج و توسعه ورزش

برگزاری مسابقات ورزشی همگانی با هدف ترویج و توسعه ورزش

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری مرکز مازندران، مسابقات ورزشی همگانی را با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در میان شهروندان برگزار کرد.

در این راستا، اداره امور ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری با هدف بهره مندی از هوای پاک و جلوگیری از آلودگی هوا ، اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سواری همگانی در بین کارکنان و شهروندان ساروی با عنوان سه شنبه های بدون خودرو کرد.

در این همایش که صبح سه شنبه 29 مهرماه با حضور کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و شهروندان ساروی و نیز با مشارکت پلس راهور و هیات دوچرخه سواری شهرستان ساری برگزار شد، دوچرخه سواران از مقابل بوستان ولایت بصورت ایستگاه به ایستگاه در سطح شهر رکاب زدند.

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش ، مسابقات ورزشی همگانی ویژه کارکنان به همت اداره امور ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری ، در رشته های دارت و پرتاب پنالتی بسکتبال(بانوان) و پنالتی گل کوچک(آقایان) در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کارکنان اداره امور ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همچنین با حضور در گلزار شهدا، ضمن غبارروبی، عطرافشانی و اهدای گل با آرمان های شهدای والا مقام تجدید میثاق کردند.

اهدای خون نیز از دیگر فعالیت هایی بود که به مناسبت هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات