حمایت از اکسپو به بالندگی هنری و افزایش سلیقه مخاطبان کمک می‌کند

حمایت از اکسپو به بالندگی هنری و افزایش سلیقه مخاطبان کمک می‌کند

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در دیدار با مدیران اکسپوی هنری تبریز که در آستانه برگزاری پنجمین رویداد خواست، افزود: اکسپو واسطه ای مناسب برای نمایش توانمندی هنرمندان بومی است که بتوانند به این واسطه از مهجوریت خارج شوند و آثارشان دیده شود.

وی افزود: فعالیت چهار دوره اکسپوی هنری تبریز تجارب ارزشمندی را پیش روی ما نهاده است و میتوان با مطالعه آنها ثمرات خوبی را برای دوره حاضر در نظر گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی خاطر نشان کرد: البته در این رخداد بزرگ همه نهادها باید پای کار بیایند و در کسب نتیجه موثر و مطلوب، وظایف تقسیم بندی شوند.

وی تاکید کرد: این رویداد، ظرفیت هنری تبریز را به خوبی مطرح می کند و سازمان نیز به سهم خود خواهد کوشید که در این رخداد حضور داشته باشد.

محمد محمودی، بنیانگذار و مدیر پنجمین دوره فروش اثار هنری تبریز که با عنوان "اکسپوی هنری تبریز" فعالیت می کند، با بیان اینکه در این دوره تلاش شده است علاوه بر هنرمندان بومی، از توان هنرمندان ملی نیز بهره برده شود افزود: در این دروه، ۷۷ اثر از هنرمندان ملی و بومی به نمایش در می آید و بعد از فراغت از شرایط حاد کرونا، زمینه برگزاری آن فراهم خواهد شد.

وی افزود: آثار هنری در چهار گرایش نقاشی، خط نقاشی، مجسمه و عکس ارائه خواهند شد و بعد از بررسی قیمت ارائه شده از سوی هنرمند، در کمیته قیمت گذاری، قیمت نهایی به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

محمودی تلاش برای استمرار این حرکت را به عنوان یکی از وظایف هنری در تبریز خواند که انتظار می رود همه دستگاه های مرتبط با آن در برگزاری مطلوب آن به یاری ما بشتابند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات