انتشار نام ۶۰ برگزیده دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی کودک و نوجوان

انتشار نام ۶۰ برگزیده دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی کودک و نوجوان

انتشار نام ۶۰ برگزیده دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی کودک و نوجوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، نرگس شالچیان رابع با اعلام این خبر، بیان کرد: با اعلام مشخصات این افراد، داوری مردمی دومین جشنواره ملی شاهنامه خوانی و نقالی کودک و نوجوان آغاز شد و از میان ۵۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ۶۰ اثر توسط هیات داوران برگزیده شده است، این اثار به مدت دو هفته بر روی آپارات شهرداری مشهد به نمایش و داوری مردمی گذاشته شد.
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: پس از این مرحله، ۳۰ اثر برتر از نگاه داوران و مردم به مرحله پایانی جشنواره راه خواهند یافت و در بیست و پنج اسفند ماه سال جاری در مشهد به رقابت حضوری می‌پردازند. لازم به ذکر است در انتخاب ۳۰ اثر برگزیده، ۸۰ درصد نظر هیات داوران و ۲۰ درصد نظر مردمی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
وی افزود: نام این ۶۰ نفر در کانال تلگرامی t.me/visit_mashhad۸ و سایت visit.mashhad.ir قابل مشاهده است.
شالچیان افزود: علاقه مندان می‌توانند از یکم لغایت ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹ با مراجعه به صفحه دومین جشنواره ملی شاهنامه خوانی و نقالی در آپارات شهرداری مشهد به آدرس aparat.com/user/video/user_list/userid/۵۰۹۷۱۹/usercat/۸۱۴۳۰۴ ضمن مشاهده اجرای شرکت کنندگان و پسند گزینه های برتر، در داوری این جشنواره مشارکت کنند.
وی تصریح کرد: این جشنواره به همت معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی و مشارکت منطقه یک شهرداری مشهد برای دومین سال متوالی برگزار می شود و مرکز تلفن خدمات گردشگری و زیارت شهرداری مشهد با شماره ۳۱۳۵ - ۰۵۱ آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص این جشنواره است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات