برگزاری دوره‌های مجازی پدافند غیر عامل در شهرداری تبریز

برگزاری دوره‌های مجازی پدافند غیر عامل در شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، حسین آذرنیا ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، بر اهمیت و ضرورت شناخت و آگاهی و فراگیری دستورالعمل های لازم در خصوص پدافد غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل شهرداری تبریز با برگزاری سه دوره مختلف در این هفته زمینه فراگیری و آگاهی در این حوزه را برای همکاران و کارکنان شهرداری تبریز فراهم آورده است.

او با اشاره به برنامه های مختلف پیش بینی شده در هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که در نظر گرفته شده برگزاری دوره های مقدماتی، دوره دانستنی های پدافند غیر عامل و دوره جنگ روانی بوده که با همکاری دفتر نوسازی و تحول اداری مرکز آموزش کارکنان شهرداری تبریز برگزار و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت آموزش فایل های پی دی اف این دوره ها را دریافت نمایند.

آذرنیا یادآور شد: کلانشهر تبریز به واسطه موقعیت جغرافیایی، اقتصادی، صنعتی و سیاسی که دارد در معرض خطرها و بحران های مختلفی قرار داشته که ضروریست تمامی شهروندان نحوه برخورد، پیش گیری و مواجهه با این خطر و بحران ها را آموزش دیده و در صورت ضرورت به کارگیرند.

مدیر پدافند غیر عامل شهرداری تبریز این هفته را فرصت مناسبی برای توجه به ضرورت ها و نیازهای زیرساختی، آموزشی و فرهنگسازی در حوزه پدافند غیر عامل دانست که توجه بیشتر رسانه ها نیز در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات