پاکسازی بیش از ۶۰ هزار مترمربع دیوارنویسی و برچسب های تبلیغاتی طی ۷  ...

پاکسازی بیش از ۶۰ هزار مترمربع دیوارنویسی و برچسب های تبلیغاتی طی ۷ ...

پاکسازی بیش از ۶۰ هزار مترمربع دیوارنویسی و برچسب های تبلیغاتی طی ۷ ماه نخست سال جاری در شهر مشهد/ تلاش شبانه روزی پاکبانان برای رفع نازیبایی های شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علیرضا صحراگرد با بیان مطلب، اظهار کرد: بر اساس ماده ۹۲ قانون شهرداری ها، نوشتن هر نوع مطلب و یا الصاق هر نوشته ای روی دیوار ها در معابر عمومی به جز اماکنی که شهرداری آن ها را مجاز شناخته، ممنوع است و هرگونه نصب تبلیغات و دیوار نویسی های غیر مجاز نقص آشکار حقوق شهروندی است و به طور جدی با آن برخورد می شود.
وی افزود: در هفت ماه نخست امسال بیش از ۶۰ هزار مربع از دیوار نویسی ها، برچسب های تبلیغاتی غیر مجاز و ...، از سطح مناطق ۱۳ گانه شهر پاکسازی شده است. که در این میان بیشترین میزان پاکسازی در مناطق دو و سه که بیشترین مساحت را نیز دارند، انجام شده است.
مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری تاکید کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، نیروهای پاکبان خدمات شهری این امحا را به صورت روزانه و به جد انجام می دهند و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد برای برخورد با صاحبان این تبلیغات در مرحله اول اخطاریه به آن ها ابلاغ می شود تا نسبت به پاکسازی تبلیغات خود اقدام کنند و در صورت عدم پاکسازی و امحا توسط صاحبان تبلیغات، این پاکسازی ها توسط نیروهای خدمات شهری انجام خواهد گرفت و صاحبان تبلیغات جریمه خواهند شد.
صحراگرد خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز با همت پاکبانان پر تلاش حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری، بالغ بر ۲۰۳ هزار متر مربع دیوار نویسی و تبلیغات غیر مجاز از سطح شهر مشهد پاکسازی شد.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات